سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲

برکناری سیاسی و یک سوال خیلی مهم

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۴
کد مطلب: 386509
طی روزهای اخیر شایعه برکناری حمیدرضا سیاسی از پرسپولیس به شدت قوت گرفته است. بدون تردید در مورد آمد و شد چنین کاراکترهایی در پرسپولیس می‌شود هزار صفحه مطلب نوشت،
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، اما اگر قرار باشد تنها یک سوال از امیررضا خادم و وزیر محترم ورزش داشته باشیم، آن هم این است که بعد از جدایی احتمالی سیاسی از پرسپولیس تکلیف مطالبات چند میلیاردی علی دایی از قرمزها چه خواهد شد؟

سرمربی سابق پرسپولیس درست یا غلط با سلیقه سیاسی برکنار شده، اما اگر قرار باشد رییس فعلی هیات مدیره قرمزها حکم برکناری‌اش را بگیرد و در منزل استراحت کند، کادر مدیریتی بعدی باید با یک طلبکار قبراق و سرپنجه(!) مثل علی دایی کنار بیاید. آیا این درست است؟

آیا صحیح است که تاوان سنگین تصمیم کسی مثل سیاسی را مدیران بعدی بدهند؟ تا کی قرار است پرسپولیس را به رهگذرها بسپارند تا هر کس هر کاری دلش خواست در آن انجام بدهد و میراث پردردسرش را برای بقیه بگذارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا شما بگویید اگه این حرف حقه تاوان سیاستهای بچگانه احمدی نژاد رو کی باید پرداخت کنه؟
سوري
Iran, Islamic Republic of
شما نگران علي دايي و علي دايي ها نباشيد !!!!اينا بلدن حقشون(اگه واقعا حق باشه)رو بگيرن مردم هزار يك مشكل و گرفتاري دارن حالا شما توي اين اوضاع يه كاره بيكاره نشستي غصه پول علي دايي رو ميخوري اف بر شما چرا نگران حقوق معوق و اندك كارگران و بازنشسته ها نيستيد و براي ان مطلب يا شبه مقاله نمينويسيد