جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۳
کی‌روش استعفا نکرد!

گزارش جلسه اضطراری فدراسیون فوتبال

پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب: 456501
درخواست‌هایی که کی روش دارد بیشتر درباره کیفیت چمن، تجهیزات، لباس و همان بحث های همیشگی است. همچنین برخلاف آنچه گفته می شود ما با مرخصی رفتن کی روش مشکلی نداریم. در زمان هایی که تیم ملی فعالیتی ندارد رفتن کی‌روش به مرخصی منعی ندارد. البته او فعلا در ایران می ماند چون مذاکرات ما با او ادامه دارد. مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال امروز در جلسه با کی‌روش به وی قول همکاری‌های بیشتری را دادند.
گزارش جلسه اضطراری فدراسیون فوتبال
به گزارش جهان ، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ظهر امروز بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی به ایران راهی فدراسیون فوتبال شد تا جلسه 7 ساعته و اضطراری را در خصوص مسایل اخیر که پیرامون تیم ملی و شخص وی به وجود آمده است را با مسئولان این فدراسیون برگزار کند.
 
شاید در یک جمله بتوان ماحصل جلسه امروز را در این جمله خلاصه کرد که مسئولان ارشد فدراسیون یعنی علی کفاشیان و محمود اسلامیان قول دادند که امکانات را برای تیم ملی در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی فراهم کنند هرچند که سرمربی تیم ملی بارها به این نکته اشاره کرده که تیم ملی ایران با این وضعیت به جام جهانی 2018 صعود نخواهد کرد.
 
سرمربی کارکشته تیم ملی در این خصوص اعتقاد داشت که مشکل لباس تیم ملی و زمین تمرین همچنان وجود دارد و این موضوع باعث شده است تا تیم ملی نتواند به خوبی برنامه های خود را پیش ببرد و صراحتاً اعلام کرد که اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید شرایط مربیگری فراهم باشد که البته کفاشیان در پاسخ به وی قول همکاری مساعد داده هرچند که گفته بود توقع نداشته باشد که یک شبه مشکلات حل می شود.
 
**چرا اسلامیان در جلسه حاضر شد؟
 
محمود اسلامیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال حدود 2 ساعتی را در جلسه حاضر شد و خیلی زودتر از موعد مقرر این جلسه را ترک کرد تا خیلی زود این شائبه ایجاد شود که شاید به خاطر اینکه مذاکرات به بن بست خورده است، دیگر حضورش در جلسه فایده‌ای ندارد اما این اصل داستان نبود.
 
در واقع اسلامیان در این جلسه حاضر شد تا همراه با کفاشیان به عنوان مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال این قول را به کی‌روش بدهند که مشکل امکانات و تجهیزات در راه آماده سازی تیم ملی برای صعود این تیم به جام جهانی 2018 روسیه مرتفع می‌شود تا کی‌روش و کادرفنی وی با خیال راحت به کار خود در تیم ملی ادامه دهند.
 
در همین راستا کفاشیان و اسلامیان به سرمربی پرتغالی تیم ملی قول دادند حتی بیش از توانشان کار کنند تا امکانات برای تیم ملی مهیا شود. کی روش با ناراحتی و حتی ناامیدی در این خصوص معتقد بود که در این 5 سال هیچ اتفاقی نیافتاده است. کمپ تیم ملی درست نشده و مشکلات لباس ها همچنان پابرجاست.
 
**دلخوری شدید کی روش از شایعه سرطانی بودنش
 
نیمی از زمان جلسه امروز به شایعه بیماری کی‌روش اختصاص پیدا کرد. وی که به شدت از این موضوع ناراحت بود در این مورد ناراحتی و گلایه های خود را به رئیس و نایب فدراسیون فوتبال انتقال داد. کی روش در این خصوص در جلسه گفته بود که این خبر در کشورهای خارجی انعکاس وسیعی داشته است و خانواده ام از این موضوع نگران شده و مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است.
 
کی روش که به شدت از این موضوع دلخور بود اعتقاد داشت که این نحوه تشکر کردن از زحماتی که می کشد نیست و فدراسیون فوتبال باید با این گونه خبرسازی ها برخورد کند. او در این خصوص حتی به کفاشیان عنوان کرد که مزد برتری پرگل مقابل گوام این اخبار و شایعات نامربوط در خصوص سلامتی وی نبود تا او را سرطانی معرفی کرده و خانواده و هموطنانش را دلواپس کنند.
 
کفاشیان که در جلسه حتی توصیه هایی را برای سلامتی کی روش نیز مطرح کرده بود و به وی گفته بود تا مواظب خود باشد چون عصبانیت‌ها و فشارهایی که به خود می‌آورد، می‌تواند برایش مشکل‌ساز باشد، پس از این جلسه در گفت و گو با خبرنگاران بیماری کی روش را تکذیب کرد.
 
  **اصلاً بحث استعفا نبود!
 
طی هفته گذشته بیشترین خبری که در خصوص کی روش منتشر شد و رسانه ها و حتی مردم فوتبالدوست را تحت الشعاع قرار داد، بحث استعفای غیرمترقبه کی روش بود و نکته جالب اینکه اصلا در این مورد هیچ بحثی در جلسه مطرح نشد، چراکه 3 ماه تا بازی بعدی تیم ملی باقی مانده و به همین دلیل این بحث هیچ موضوعیتی در جلسه امروز نداشت.
 
کفاشیان نیز پس از جلسه در این خصوص گفت: در جلسه هیأت رئیسه هم همه حمایت خود را از کی‌روش اعلام کردیم و باید شرایط کار را برای او فراهم کنیم.
 
 
 **زمان‌بندی مرخصی‌ها تغییر می‌کند؟
 
 یکی از مشکلاتی که در خصوص مشکلات مربوط به ادامه کار سرمربی تیم ملی عنوان می شد، بحث مرخصی های او بود.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش گفته است مرخصی بیشتری را می‌خواهد امروز اعلام کرد که ما با مرخصی او مشکلی نداریم. وقتی تیم ملی فعال نیست او هم می‌خواهد به مرخصی برود و می‌گوید که وقتی فوتبال ملی تعطیل است ماندن او در ایران سودی ندارد. البته ما با مرخصی بیشتر او مشکلی نداریم.
 
در هر صورت در این زمینه مقرر شد تا از سوی کی روش یک جدول زمانبدی به کفاشیان ارائه شود تا وی با آن موافقت کند و مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد نیز مرتفع شود.
 
  
**اردوی تیم ملی فعلاً تعطیل؛ لباس هم نداریم!
 
تیم ملی قرار بود برای سنجش میزان آمادگی بازیکنان ملی پوش و همچنین آزامایش یکسری از بازیکنان جوان تا عید نوروز دو اردو را در ماه های آذر و دی در کشورهای ترکیه و امارات برگزار کند که این اردوها به خاطر مشکلات مالی فعلا لغو شد.
 
کی روش نیز در این زمینه در جلسه گفته بود که چطور برای برگزاری اردوها پول نداریم؟ یکسری بازیکن جوان آورده ایم و برای هماهنگی آنها نیاز به اردو داریم؛ اما فدراسیون به صراحت می گوید پول نداریم. حتی در تأمین لباس هم کمبود داریم و این باز نیز مانند اردوی هند با تیشرت های تولیدی های دیگر به سفر رفتیم.
 
با این حال شنیده می شود البته اگر پول برسد و منابع مالی تأمین شود به طور حتم این اردوها برگزار خواهد شد.
 
   **فعلاً از مصاحبه‌های جنجالی خبری نیست!
 
در نهایت اینکه در جلسه امروز در خصوص مصاحبه برای کی روش مجوزی از سوی فدراسیون فوتبال صادر نشد و قرار شد تا فعلاً کی‌روش قبل و بعد از بازی‌های تیم ملی فقط در خصوص مباحث فنی صحبت کند.
 
از سوی دیگر به کی روش نیز اعلام شد تا کسانی که هرگونه وابستگی به فدراسیون دارند هم اجازه ندارند تا مصاحبه‌های انتقادی نسبت به کادرفنی و تیم ملی انجام دهند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا کنه کی روش خوب بشه
امیر
فوتبال ما دست مافیاست
متین
اشکال از فدراسیونه نه کی روش