جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

شهاب سنگ یافته شده در زنجان +عکس

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 436503
شهاب سنگ یافته شده در اطراف یکی از روستاهای زنجان طبق اعلام مسئولان در حال بررسی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بعد از دیده شدن یک شیء نورانی در آسمان چند استان کشور اظهار نظرهای متفاوتی در این زمینه صورت گرفته است.

بر این اساس اهالی استان‌های زنجان، قزوین، همدان و البرز یک شیء نورانی را در آسمان استان خود دیده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که این جسم چه بوده و کجا افتاده است.

اما پس از این اتفاق اشیائی در برخی نقاط یافته می‌شود که گفته می‌شود بقایای حاصل از این شهاب سنگ اما مسئولان اظهار می‌کنند که صحت و سقم این امر در حال بررسی است.


یکی از سنگ‌هایی که در یکی از روستاهای اطراف شهر زنجان توسط یکی از روستاییان یافته شده است، تکه سنگ سیاهی است که این کشاورز زنجانی اظهار می‌کند که شاهد برخورد آن به زمین و صدا و انفجار حاصل از برخورد آن بوده است.

عکس پیش رو که توسط یکی از خبرنگاران زنجان گرفته شده است همین تکه سنگ است گه گفته می‌شود، تکه‌ای از شهاب سنگ دیده شده است.

مسئولان در مورد این سنگ اظهار می‌کنند که هنوز از شهاب سنگ بودن آن مطمئن نیستند و قرار است پس از بررسی مشخص شود که این ادعا تا چه حد صحت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
من در ساعت 8 شب همانروز در آسمان تهران ديدم و تعدادي نيز در كنار من ايستاده بودند آنها نيز ديدند حداقل به چشمان خودمان اطمينان داريم البته به اظهارات مسئولين نه
United States
من در طالقان درپنچ شنبه حدود ساعت 7 بعد ازظهر درست در جهت خورشید نور بسیار شدیدی دیدم که اول فکر می کردم موشک و یا هواپیماست که در حال صقوط هست نورش چنان شدید بود که در زاویه خورشید از نور خورشید بیشتر بود و از جنوب بسمت شمال شرق می رفت و بسمت الموت در حرکت بود تا حالا در روز و به این شدت نور ندیده بودم
حسن جعفری
Iran, Islamic Republic of
....