چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

تحلیل نامه رهبرانقلاب در«دیروز،امروز،فردا»

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 403806
برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» این هفته با حضور ۳ مهمان به تحلیل نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی می‌پردازد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برنامه «دیروز، امروز، فردا» به تهیه‌کنندگی محمد صراف این هفته استثنا یک شنبه ۵ دی ماه ساعت ۲۲:۲۰ روانه آنتن شبکه سه می‌شود.

در پی حوادث اخیر فرانسه و انتشار تصاویر توهین آمیز به مقدسات اسلامی در یک نشریه فرانسوی، و تشدید جریان ضد اسلامی و اسلام هراسی از سوی مقامات و رسانه‌های غربی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامه مهمی خطاب به جوانان در اروپا و امریکای شمالی مرقوم فرمودند. این نامه به زبان انگلیسی منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی به همراه داشت.

برنامه «دیروز، امروز، فردا» به بررسی و تحلیل نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در فضای مجازی منتشر شد خواهد پرداخت.میهمانان این برنامه صادق خرازی سفیر اسبق ایران در فرانسه، محمد مرندی استاد دانشگاه و ارتباط زنده تصویری با رادنی شکسپیر اندیشمند غربی از لندن است.

برنامه «دیروز، امروز، فردا» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به بررسی موضوعات روز داخلی و بین المللی در حوزه های گوناگون می پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *