پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تیغ تیز دولت مصر علیه مقاومت فلسطین

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 404904
اقدام یک دادگاه مصری مبنی بر معرفی شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به عنوان گروه تروریسیتی ، موجی از خشم در میان فلسطینی ها ایجاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، یک قاضی مصری در دادگاه رسیدگی به مسایل اضطراری، روز شنبه گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را گروه تروریستی اعلام کرد.

حماس در واکنش به این حکم، آن را یک تصمیم کاملا سیاسی و خطرناک ارزیابی کرد که برای خدمت به منافع صهیونیست ها صادر شده است.

از زمان برکناری محمد مرسی رئیس جمهوری سابق مصر توسط ارتش در جولای ۲۰۱۳ ، مسوولان جدید این کشور، مقاومت حماس را به حمایت از تروریست های مستقر در شبه جزیره سینا متهم می کنند.

سامی ابوزهری سخنگوی حماس در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه گفت که مقاومت فلسطین ضمن نفی حکم دادگاه در معرفی گردانهای قسام به عنوان یک سازمان تروریستی، آن را تصمیم سیاسی و خطرناکی می داند که برای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *