پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

توصیه آیت‌الله مکارم به رئیس جمهور

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 409701
آیت‌الله مکارم شیرازی امروز در دیدار رئیس جمهور از خدمات دولت یازدهم تقدیر و این اقدامات را تایید کرد.
به گزارش جهان به نقل از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی بیانات مهمی درباره بعضی مشکلات کشوری از جمله مسئله کار و ازدواج جوانان، گرانی بعضی از ارزاق، مسائل زندگی مردم، مسائل فرهنگی کشور و آنچه مربوط به وزارت ارشاد است را مطرح کرد.

وی در این دیدار خصوصی درباره بحث هدفمندی یارانه‌ها نیز تاکیدات و توصیه‌های راهگشایی را خطاب به رئیس جمهور و دولت ارائه کرد.

این مرجع تقلید بیان کرد: باید یارانه اغنیا حذف شده و درآمدهای حاصله از آن برای کارهای تولیدی صرف شود؛ چنانچه این پول صرف کارهای تولیدی شود برای جوانان کار و وسایل ازدواج فراهم شده و از مفاسد اخلاقی کاسته می‌شود.

این مرجع تقلید توصیه‌هایی نیز درباره مشکلات شهر قم در بخش‌های مختلف مطرح کرده و رئیس جمهور نیز در این خصوص قول مساعد داد.

وی ضمن دعا برای توفیق دولت یازدهم و رئیس جمهور تاکید کرد: امید است با همت همه مقامات کشوری مشکلات حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
نشان به همان نشانی که در روی یک پاشنه می چرخد به مراجع قول داد اما در زمینه فرهنگی همان منش و روش قبلی ادامه مییابد
ای کاش عین جمله هاشو می گفتی..
منصور
کامنت قبلی مرا برای اثبات گفته ام نزاشتی اما این تیر و این هم نشان دولت به اصطلاح تدبیر اگر در زمینه فرهنگی و یا تعامل با دشمنان تغییری داد انوقت به خواست مراجع عمل کرده ولی اگر تغییری در موارد مذکور نداد که نخواهد داد این کامنت یادگار بماند.