پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تقدیر شاعر معروف از افتتاح «افق»

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 409800
یکی از شاعران معاصر راه اندازی شبکه «افق» را اقدامی قابل توجه در عرصه رسانه دانست و افزود: «افق» می تواند غنی سازی رسانه ای و تصویری ایران را ارتقا دهد.
به گزارش جهان، علیرضا قزوه در گفت و گو با فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف توانسته است همپای کشورهای پیشرفته قله های علم و فناوری را فتح کند اظهار داشت: همانطور که توانستیم در زمینه دانش هسته ای، اورانیوم را غنی کنیم، باید غنی سازی در حوزه رسانه هم داشته باشیم چه اینکه در گذشته در زمینه ادبیات و سینما هم این غنی سازی را داشته ایم.

وی افزود: برای دستیابی به این مهم باید از همه ظرفیت های موجود در کشورمان بهره ببریم؛ پشت همه حرف هایمان باید فکری باشد که گویای اعتقاد و اندیشه ماست.

این شاعر انقلابی با بیان اینکه دقت و وقت گذاشتن برای برنامه سازی باید یکی از راهبردهای شبکه افق سیما باشد گفت: هرچه از نیروهای جوان، تحصیل کرده و آشنا با تکنیک های روز استفاده کنیم که دارای تفکر و روحیه بسیجی باشند، امام و انقلاب را قبول داشته باشند و برای مادیات کار نکنند موفقیت بیشتری هم به دست می آوریم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بسیاری از نشدنی ها را شدنی کرده و امروز دانش دفاعی ما موجب شده موشک هایی با برد هزاران کیلومتر بسازیم بنابراین موشک رسانه ای ما هم باید بردی چند هزار کیلومتری داشته باشد و تمام جهان را تسخیر کند؛ حرف انقلابی ما باید آنقدر جذاب باشد که همه اذهان را به سمت خود جذب کند.

قزوهبا بیان اینکه شبکه افق در عرصه رسانه، رقابتی سخت و نفس گیر را با غول های رسانه ای جهان آغاز کرده است خاطرنشان کرد: «افق» باید با وجود همه هزینه ها و مشکلات، از خلاقیت نیروهای جوان خود استفاده کند و به سطح اول رسانه ای دنیا دست یابد.

این شاعر معاصر عنوان داشت: انرژی مضاعفی پشت فعالیت های رسانه ای شبکه افق نهفته است و برنامه سازان جوان این شبکه را همانند دانشمندان جوان هسته ای خود می بینیم که آماده شده اند تا رقابتی سنگین را با کسانی آغاز کنند که صدها سال است حرف نخست را در حوزه رسانه و در سطح بین المللی می زنند.

وی با اشاره به لزوم تجمیع همه عوامل رسانه ای در شبکه افق سیما و برآورده کردن همه نیازهای مخاطب در حد معقول گفت: در حقیقت باید همه اقشار از مردم عادی تا فرهیختگان را جذب کنید.

قزوه تاکید کرد: هرگاه برنامه سازان و سیاست گذاران شبکه افق سیما توانستند همه اعضای یک خانواده را پای برنامه های خود بنشانند آنگاه به موفقیت رسیده اند.

شبکه افق سیما روز جمعه ۸ اسفند به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *