جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بهترین حالت نشستن روی صندلی

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 371523
نشستن صحیح کمترین فشار را روی ستون فقرات وارد می‌کند. ستون فقرات، مهم‌ترین بخش در حفظ سلامتی و ایستایی بدن، فرم طبیعی خود را حفظ کرده و در نتیجه مشکلات کمردرد و دردهای عضلانی کاهش می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، برای پیشگیری از کمر درد در هنگام نشستن روی صندلی (چوبی) به پشتی صندلی تکیه بدهید پا‌‌هایتان را روی زمین قرار دهید و یک قوص کوچک در کمرتان ایجاد کنید.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، استفاده درست از عضلات بدن، انرژی مصرفی بدن را کاهش و از خستگی آن‌ها جلوگیری می‌کند، در ‌‌نهایت برای حفظ ظاهر شما هم بسیار موثر است.

سعی نکنید بیش از نیم ساعت به یک حالت بنشینید. هر از چند گاهی برخاسته، راه بروید و یا چند حرکت کششی انجام بدهید.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند افراد باید هنگام نشستن روی صندلی به مدت طولانی یک تکیه‌گاه کوچک زیر پا‌هایشان قرار دهید تا خون رسانی به بدنشان افزایش یابد و از قوز کمر جلوگیری شود بنابراین افراد کارمند و یا افرادی که زیاد روی صندلی می‌نشینند باید حتما این اصول و نکات را رعایت کنند و ورزش را جزو اصول زندگی خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *