جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دایی و کاشانی در پایان خط

اگر این آقایان باشند حاضر به ادامه همکاری با باشگاه نیستم
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 167421
آقای سعیدلو رییس مجمع پرسپولیس است و ایشان برای تمام مسایل تصمیم می گیرد. ایشان باید تصمیم بگیرد که من دوباره به پرسپولیس خدمت کنم یا نه. فرد دیگری نمی تواند درباره من تصمیم بگیرد
 علی دایی با حمله مجدد به مدیریت باشگاه اعلام کرد حاضر به ادامه همکاری با مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس نیست.

نکته همه این است که این خبر در سایت پرسپولیس درج شده است .
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی پس از کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان قزوین، در گفت و گو با گزارشگر سیمای جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به این سوال که اظهارات شما به معنای قطع همکاری با باشگاه پرسپولیس است، گفت:" قطع همکاری من با باشگاه پرسپولیس زمانی است که قراردادم تمام شود. اما با قدرت می گویم که اگر این آقایان باشند حاضر به ادامه همکاری با باشگاه نیستم."
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، تاکید کرد:" آقای سعیدلو رییس مجمع پرسپولیس است و ایشان برای تمام مسایل تصمیم می گیرد. ایشان باید تصمیم بگیرد که من دوباره به پرسپولیس خدمت کنم یا نه. فرد دیگری نمی تواند درباره من تصمیم بگیرد."

در جلسه دیروز خبرنگاری گفت از دیشب اس ام اس هایی در حمایت از شما پخش شده است. که بیایید به ورزشگاه برای حمایت از علی دایی. از طرفی آقای شریفی تهدید به مرگ شده اند! نظرتان درباره این مسایل چیست ؟ دایی پاسخ داد:" وقت قلدری تمام شده است. چرا باشگاه باید مامنی باشد برای کسانی که در باشگاه به من توهین کنند. جای من را همه می دانند . سر زمین تمرین و مغازه هایم هستم . جای غیر مشخص ندارم. چرا لیدر در باشگاه داد و فریاد می کند. چرا نهادهای امنیتی کاری نمی کنند. اما درباره آن اس ام اس حمایت که برای من هم آمده است. من خودم را مدیون مردم می دانم. بدون آنها امثال علی دایی هیچ و پوچ هستند. در روزهای سخت من را تنها نگذاشته اند. زندگی ما فراز و نشیب زیاد داشته است. از کسانی که مرا دوست دارند می خواهم فردا اگر به استادیوم آمدند فقط پرسپولیس را تشویق کنند. پرسپولیس موفق باشد یعنی مرا تشویق کرده اند. در آوردن این اس ام اس ها کار مشکلی نیست. مثل همان اس ام اس هایی که لیدرها با سیم کارت های دزدی فرستاده بودند. در بازی با سایپا که تماشاگران بر علیه لیدرها موضع گرفته بودند متاسفانه شایع کردند که علی دایی لیدر از اردبیل آورده بود. من اردبیلی هستم و افتخار می کنم که از شهری آمده ام که غیرت و مردانگی در آنجا حرف اول و آخر را می زند. اگر من بخواهم بگویم همشهری هایم به استادیوم آزادی بیایند جای سوزن انداختن نخواهید دید."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *