شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شکایت یک خبرنگار از علي دايي

يکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 167728
خبرنگار روزنامه ايران ورزشي، صبح امروز (يك‌شنبه) از علي دايي شكايت كرد.
جواد حسيني در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه با شكايت از دايي، قصد دارد اثبات كند كه خبرنگاران ايراني با حسن نيت كار مي كنند، اظهار كرد: صبح امروز (يك‌شنبه) به همراه وكيلم به دادسراي ناحيه سه ونك مراجعه و از علي دايي شكايت كردم.


وي در ادامه دليل شكايتش از سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران را صحبت‌هاي اين مربي در رسانه‌ها بر عليه وي اعلام كرد و افزود: آقاي دايي در حضور خبرنگاران و در كنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و پيكان، مطالبي را عنوان كردند كه با واقعيت همخواني نداشت به همين دليل تصميم گرفتم براي دفاع از حق خود و اثبات حسن نيت جامعه خبري، از ايشان شكايت كنم.


حسيني در ادامه از شروع روند قانوني پرونده شكايتش از دايي خبر داد و خاطرنشان كرد: براي علي دايي احترام زيادي قائلم و مي دانم ايشان از اسطوره‌هاي فوتبال ما هستند ولي اين دليل نمي شود كه براي دفاع از حق خبرنگاران ايراني كه با حسن نيت كار مي كنند، وارد عمل نشوم و از ايشان شكايت نكنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *