شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

قدرت نمایی عشایر کشور در کرمانشاه

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 377923
فرمانده بسیج عشایری کشور از برگزاری رزمایش بزرگ نظامی اتحاد اقوام عشایری با حضور ۱۱ استان کشور در تنگه کنشت کرمانشاه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش وحدت اقوام عشایری کشور ظهر امروز در تالار بعثت کرمانشاه و با حضور جمعی از فرماندهان بسیج عشایری کشور، فرمانده بسیج جامعه عشایری و فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد.

فرمانده بسیج عشایری کشور در این نشست اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری رزمایش بزرگ وحدت اقوام عشایری کشور در کرمانشاه انجام شده است.

سردار دوستعلی آزوغ گفت: این رزمایش بزرگ پیام مهمی در راستای وحدت و انسجام عشایر در ابعاد داخلی و خارجی به همراه خواهد داشت که بعد از برگزاری برای مدتها توسط اتاق فکر های دشمنان قابل تحلیل و تفسیر است.

وی ادامه داد: در این برنامه که در روزهای پایانی تابستان و در روزهای ابتدایی هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد گردان های عشایری کشور با تسلیحات نظامی خاص خود و در پوشش های مختص جامعه عشایری قدرت نمایی خواهند کرد.

آزوغ خاطر نشان کرد: ۹ قوم عشایر کشور در قالب دو هزار نفر نیروی عشایری از ۱۱ استان کشور در این رزمایش حاضر خواهند بود.

وی استان های حاضر در رزمایش بزرگ عشایری کشور را کرمانشاه، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، گلستان، کهکیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، فارس، لرستان، خوزستان و اردبیل عنوان کرد.

فرمانده بسیج عشایری کشور ادامه داد: این رزمایش با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در تنگه کنشت برگزار خواهد شد و دو روز به طول می انجامد.

آزوغ اجرای آتش تهیه سنگین، فتح مواضع دشمن در قله، صبح گاه مشترک و برنامه های رزمی دیگر را از برنامه های این رزمایش عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری این رزماش در واقع نمایش اتحاد و همدلی اقوام و عشیره های ایرانی در برابر دیدگان دشمن است تا نشان دهند که عشایر ایران همچون ایام حماسه و دفاع مرزدارانی غیور خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *