جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آغاز دردسرهای عظیم در شبکه سه

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 375321
مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد از امشب روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
به گزارش جهان؛ واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، این سریال تلویزیونی به نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی از۲۵مرداد هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت۲۱از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی در این سریال نقش آفرینی می کنند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می شود که او را دچار دردسرهای فراوان و مسیر زندگیش را دگرگون می کند.

سریال تلویزیونی دردسرهای عظیم کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و دارای۲۶قسمت۴۰دقیقه ای است.

باز پخش این مجموعه تلویزیونی ساعت۱۴:۳۰دقیقه روز بعد خواهد بود.

سایر عوامل تولید این مجموعه به این شرح است:

مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امید پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، دستیار کارگردان: احسان سجادی حسینی، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده، تدوین: حسین غضنفری، آهنگساز :حمید صدری و مدیر تولید: شاپور دلدار.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *