جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

جزئیات جدید ساخت فیلم محمد (ص)

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 248322
مجید مجیدی کارگردانی که با ساختن فیلم هایی چون رنگ خدا، بچه های آسمان، آواز گنجشک ها، باران و... نشان داده که تبحر زیادی در ساختن فیلمهای مربوط به کودکان دارد کم کم کار ساخت فیلمی درباره کودکی پیامبر اسلام را به پایان می برد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق،‌ کار فیلمبرداری فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی به پایان رسید و وی در حال تدوین فیلم خود است. استرانو فیلمبردار محمد(ص) که برنده چندین اسکار است علاوه بر فیلمبرداری در روستای اللهیار قم (شهرک سینمایی نور)، شاهرود، عسلویه و کرمان بخش هایی از آن را نیز در کشور هند فیلمبرداری کرده است. مجیدی برای فیلمبرداری فیلم خود که هنوز اسمی برای آن انتخاب نکرده شش دوربین حرفه ای از هالیوود خریداری کرده است.

گفته می شود هنگامی که مجید مجیدی "کارگردان ارزشمند سینمای کشورمان" به این فیلمبردار ایتالیایی پیغام می دهد و این کار را به او پیشنهاد می دهد، استرارو در الجزایر به سر می برده و پس از دریافت پیام مجیدی به او گفته که مشغول خواندن زندگی پیامبران الهی بوده و اتفاقا امروز ماجرای معراج پیامبر اسلام(ص) را مطالعه می کرده است.

"ویتوریو استرارو" در کنار مجید مجیدی

بر پایه این گزارش "آ. آر. رحمان" آهنگساز سرشناس هندی که برای موسیقی «میلیونر زاغه نشین» برنده دو جایزه اسکار (ترانه و موسیقی) شده و گفته می شود اخیراً به دین اسلام گرویده است موسیقی فیلم مجیدی را خواهد ساخت. همچنین شنیده شده يك ايتاليايي اسكار گرفته نيز قرار است تدوين فيلم را انجام دهد.

"آ. آر. رحمان" آهنگساز سرشناس هندی


این فیلم سه ساعته که از کنار آن سریالی هم ساخته خواهد شد و پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفته است قرار است به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی و احتمالا ترکی به صورت همزمان اکران شود.

وی برای تحقیقات اولیه جهت نگارش فیلمنامه سه ماه در روستای حلیمه در عربستان بسر می برده است.مجیدی در این فیلم از هیچ بازیگر سرشناسی استفاده نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *