جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آغاز تحويل خودروهاي وام ۲۵ ميليوني

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 458220
با تائيد اولین سری از اوراق مالي مشتريان توسط بانك هاي عامل، تخصيص و صدور فاكتور محصولات ايران خودرو كه در طرح تسهيلات ۲۵ميليون توماني عرضه شده اند، آغاز شد.
به گزارش ايكوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو ضمن تشكر از تيم اقتصادي دولت ، بانك مركزي ، سازمان مديريت و بانك هاي عامل و وزارت خانه ذيربط در خصوص اجرايي شدن بسته ضد ركود اظهار كرد:اگرچه در اجرايي شدن طرح با توجه به گستردگي و لزوم هماهنگي بين بخش هاي مختلف كاستي هايي قابل پيش بيني بود ولي با تلاش همه واحد هاي درگير و تلاش شبانه روزي پروسه تحويل خودروها آغاز شد .

وي اعلام كرد: در روز جاري تخصيص و صدور فاكتور اولين سري از خودروهاي عرضه شده در طرح تسهيلات ۲۵ميليون توماني آغاز شد و اين محصولات به تدريج تحويل خريداران مي شود.

خان كرمي ادامه داد: همانگونه كه پيشتر نيز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی های سراسر کشور نیز ارسال شده است.

وي افزود: نظام بانكي كشور تائيد اسناد و اوراق مالي ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همين رويه ادامه پیدا خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *