شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

بارش برف در جاده‌های برخی استان‌ها

يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 352227
تا ساعت ۱۵ امروز در جاده‌های ۵ استان کشور بارش برف گزارش شده است؛ این در حالی است که ترافیک به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و قم رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرهنگ حمیدی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی محور هراز (از آب اسک تا پلور)، کرج چالوس (از میدان امیر کبیر تا تونل شماره ۵ و از مرزن آباد به کرج)، محور رشت قزوین (محدوده منجیل و رودبار ) استان قزوین (محورهای قزوین رشت و قزوین زنجان ) قم (آزادراه تهران به قم ) کهگیلویه و بویراحمد ( محورهای یاسوج اصفهان، یاسوج شیراز، گچساران یاسوج و یاسوج بابامیدان ) از ترافیک نیمه سنگینی برخوردارند.

وی افزود: در استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، زنجان، کردستان، اردبیل و گیلان بارش باران و در استان آذربایجان غربی (محورهای تکاب شاهین دژ، خوی، بازرگان و ماکو ) چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ به مسجدسلیمان ) اردبیل (اکثرمحورها ) البرز (ارتفاعات کرج چالوس ) و در استان گیلان (محور آستارا به اردبیل ) بارش برف اعلام شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *