پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

اعدام قاتل کودک ۸ ساله قزوینی

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 376320
قاتل کودک هشت ساله قزوینی صبح امروز در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از قزوین صبح امروز قاتل کودک هشت ساله قزوینی با حکم دادگاه در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

قاتل ۵۰ ساله به نام «ع ـ ن» اهل و ساکن قزوین و کارمند بازنشسته بانک با یک فقره سابقه کیفری بود که دانش‌آموز هشت ساله را هفدهم اردیبهشت ‌ماه در دبستانی در خیابان سعدی قزوین به قتل رسانده بود.

در پی اعلام مسئولان دبستانی واقع در خیابان سعدی، مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و جرح مقارن ساعت ۱۳ هفدهم اردیبهشت ماه، بلافاصله اکیپی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت به آدرس فوق اعزام و مشخص می‌شود مضروب دانش‌آموزی هشت ساله بوده که بعداز اتمام کلاس‌های درس توسط ضارب مورد ضرب و جرح واقع شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و پرونده مقدماتی در کلانتری ۱۱ مدرس تشکیل و از طرفی ضارب خود را به مأموران کلانتری معرفی می‌کند.

با توجه به گزارش اولیه مأموران، قاتل به حالت آشفته خود را به مأموران انتظامی معرفی و اظهار داشته با تهیه یک قبضه چاقو به دبستان محل تحصیل فرزند خوانده‌اش مراجعه و وی را با ضرب چاقو به قتل می‌رساند.

نظر به شکایت تنها ولی دم (مادر) مقتول که تقاضای قصاص و تسریع در رسیدگی را مطرح کرده بود به استناد بند «الف» ماده ۲۹۰ و ۳۸۱ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ و بند «ک» ماده سه قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مصوب ۱۳۸۱ تقاضای تعیین مجازات نامبرده شد.

با توجه به عمق این حادثه دادسرای عمومی و انقلاب قزوین پس از یک هفته با صدور کیفرخواستی تقاضای اشد مجازات (قصاص متهم در ملاء عام) را برای این فرد جنایتکار کرد و صبح امروز این قاتل به دار مجازات آویخته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یکی واقعا به جهنم!