سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

تذکرات غیر علنی را علنی ندهید

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 383223
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اعلام تذکرات آیین نامه ای نسبت به اظهارات ربیعی در جلسه غیرعلنی اعتراض کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان به اظهارات ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه غیر علنی انتقاد کردند.
 
علیرضا محجوب نماینده مردم تهران با اشاره به تجمع کارگران معدن سنگ رود در مقابل مجلس گفت: این کارگران مدتهاست که حقوق دریافت نکرده اند، نماینده ای از سوی مجلس وضعیت آنها را بررسی کند.
 
در ادامه نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه همگانی بر اساس اصل 29 قانون اساسی وظیفه دولت است، گفت: صحبت های ربیعی در صحن علنی مجلس یک طرفه بود. خواستار لغو همه طرح های مجلس برای کمک به مردم بود.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که هزینه های زیادی در صندوق ها و شستا وجود دارد که با حذف آنها مشکلات حل می شود.
 
محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: جلسه گزارش ربیعی در مورد وضعیت صندوق ها به صورت غیرعلنی برگزار شد و نباید تذکرات به جلسه غیرعلنی در جلسه علنی بیان شود.
 
در ادامه احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات ربیعی در مورد حقوق بازنشستگان فولاد گفت: طبق اظهارات ریاست مجلس برای حل این مشکل باید راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در نظر گرفت.
 
وی ادامه داد: ما با مشکلاتی در مورد بازنشستگان فولاد روبرو هستیم. هر ماه به دلیل عدم پرداخت حقوقشان خیابان ها را می بندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *