پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

وقتی آبی و قرمز متحد می شوند !

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 403923
مربی تیم استقلال به اظهارات سرمربی تیم ملی علیه سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شاهرخ بیانی در خصوص مصاحبه کی روش علیه درخشان اظهار داشت: «از این ناراحتم که کی روش درباره درخشان مصاحبه کرده است. حمید درخشان زمانی که جنگ بود بازیکن بزرگ فوتبال ما بوده و پس از آن کاپیتان تیم ملی شده است. وقتی به کاپیتان مملکت توهین می شود یعنی به کل مملکت توهین شده است. ما باید از درخشان حمایت کنیم و اجازه ندهیم کی روش به پیشکسوتان، باشگاه ها و بازیکنان ما توهین کند.ما دیگر بیشتر از این نباید اجازه دهیم این توهین ها ادامه داشته باشد.»

وی درباره اینکه کی روش از کمبود بازی تدارکاتی ابراز ناراحتی کرده است گفت: «چرا تیم امید ما می تواند بازی تدارکاتی بگذارد اما تیم بزرگسالان مان نمی تواند؟ خود کی روش نمی خواست تیم ملی بازی تدارکاتی انجام دهد.»

بیانی افزود: «هزینه ای که برای تیم ملی در زمان کی روش شد در زمان هیچ مربی دیگری در تیم ملی اتفاق نیفتاد. من فقط می خواستم بگویم دیگر توهین کردن به پیشکسوت و کاپیتان تیم ملی، حمید درخشان که همبازی من بوده بس است و نباید بگذاریم ادامه داشته باشد.»

وی درباره اینکه کی روش به موضوع استعفای ۱۴ بازیکن در زمان سرمربیگری پرویز دهداری و صغر سن بازیکنان تیم نوجوانان ایران در زمان مربیگری درخشان اشاره کرده است گفت: «آقای کی روش که به درخشان درباره صغر سن و استعفای ۱۴ بازیکن گیر می دهی آن زمان اصلا استعفایی در کار نبوده و شما در جریان این موضوع نیستید. در واقع موضوع را به کی روش بد رساندند. شما هم اگر درباره صغر سن درخشان صحبت می کنید درباره پرونده دادگاه cas خود چه صحبتی داری.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *