پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

حداد عادل در مراسم پاکیزه سازی جاجرود

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 419124
مراسم روز زمین پاک با حضور حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جاجرود برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حدادعادل نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه شماری از مسئولان صبح امروز به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه، روز زمین پاک در مراسم ویژه پاکیزه‏‌سازی جاجرود شرکت کردند.

در این مراسم فرماندار شهرستان پردیس و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران حضور داشتند و به همت دهیاری و بخشداری جاجرود و همچنین سازمان حفاظت از محیط زیست، فعالیت‌های خوبی صورت گرفت.

این آیین با حضور جمع کثیری از شهروندان شهرستان پردیس در حاشیه شهر و رودخانه جاجرود برگزار و مقادیر قابل توجهی از پسماندهای شهری و توریستی از حاشیه رودخانه و شهر جمع‌‏آوری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بخش جاجرود مجموعه‏‌ای از مناطق روستایی واقع در شمال‏شرق استان تهران و ۱۰ کیلومتری پایتخت است و همه این خطه خوش آب و هوا را با رودخانه مشهور و طبیعت زیبای آن می‏‏‌شناسند.

نقاطی روستایی همچون خسروآباد، سعیدآباد، طاهرآباد و نواحی کارگاهی از جمله مناطق حوزه استحفاظی بخش جاجرود محسوب می‌‏شود.

این نواحی از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از نقاط جاذب گردشگری استان تهران مطرح بوده و هست و کمتر کسی از اهالی پایتخت است که روزی را در کنار رودخانه زیبای جاجرود سپری نکرده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نماینده مردمی یعنی حداد عادل