جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک اول مهر

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 381766
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که پیش‌بینی می‌شود فردا در اولین روز مهر شاهد ترافیک ۳۰ درصدی باشیم، گفت: از اولیای دانش آموزان می‌خواهیم تا با پلیس همکاری کنند.
به گزارش جهان؛ سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس با پیش بینی بروز ترافیک در اولین روز از مهرماه گفت: به نظر می‌رسد شاهد ترافیک ۲۰ تا ۳۰ درصدی باشیم.

وی افزود: این بار ترافیکی در حجم سفرهای درون شهری افزایش می‌یابد و مستلزم همکاری بیشتر مردم با پلیس راهور است.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ به اولیای دانش اموزان توصیه کرد از سرویس‌های عمومی که شهرداری برای آموزش و پرورش در نظر گرفته است اعم از مینی‌بوس، ون و تاکسی استفاده کنند و به این ترتیب دانش آموزان خود را به مدرسه برسانند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: ممکن است در روزهای اول سرویس ها به درستی شکل نگرفته باشد بنابراین از اولیا می‌خواهیم که در تردد با خودروهای شخصی از توقف در جلوی در مدارس خودداری کرده و به صورت دوبله و سه ردیفه پارک نکنند.

وی گفت: بهتر است در مسافت نزدیک مدارس خودروها متوقف شده و اولیا فرزندان را به صورت پیاده به مدرسه منتقل کنند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: هرچقدر پلیس تمهیداتی در این زمینه بیاندیشد امام مردم همکاری لازم را نداشته باشند مثمر ثمر نخواهد بود و با توجه به اینکه بخشی از ترافیک را خود مردم ایجاد می‌کنند لزوم این همکاری بیش از پیش مشخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *