پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فرزين:بنزين300و600 توماني راتكذيب مي‌كنم

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 147667
سخنگوي كارگروه طرح تحول اقتصادي با تكذيب قيمت‌هاي اعلام شده بنزين طي روزهاي اخير گفت: قيمت بنزين هنوز مشخص نشده است.
محمدرضا فرزين  در مورد نرخ بنزين اعلام شده 300 و 600 توماني بعد از هدفمندي يارانه‌ها گفت: اين موارد چون هر روز به صورت شايعه‌ منتشر مي‌شود، حتي لازم نيست، تكذيب كنم اما اين را بگويم كه اين رقم‌ها تكذيب مي‌شود و چنين چيزي نيست.

سخنگوي كارگروه طرح تحول در مورد واريز يارانه نقدي به حساب سرپرستان خانوار گفت: يارانه 81 هزار توماني براي هر نفر براي همه خانوارهاي ثبت‌نام كرده و متقاضي، به حساب آنها واريز شده و هفته گذشته رئيس سازمان هدفمندي يارانه‌ها اعلام كرد، براي كليه خانوارهاي متقاضي دريافت يارانه‌ها، اين مبالغ واريز شده است.

وي در مورد زمان دقيق اصلاح قيمت حاملهاي انرژي و امكان برداشت يارانه از حساب افزود: هنوز زمان دقيق برداشت يارانه‌ها مشخص نشده و هر موقع نهايي شد، مردم را در جريان مي‌گذاريم.

فرزين تأكيد كرد:‌ در صورت مشخص شدن زمان اجراي اصلاح قيمت‌ها، در موقع مقتضي به مردم اطلاع‌رساني مي‌شود.

به گزارش فارس فرزين پيشتر در حاشيه همايش ترابري اعلام كرده بود: مصوبه كارگروه طرح تحول اين است كه با تكميل مطالعات، در آينده بتوان به افراد تحت پوشش سازمان‌هاي حمايتي و ساكن مناطق محروم، درصد بيشتري يارانه پرداخت كرد كه اين موضوع به سال بعد(1390) موكول شده است، زماني كه مطالعات نهايي شد، در مرحله بعدي پرداخت اين مبالغ انجام مي‌شود.
https://jahannews.com/vdciqyazyt1a5q2.cbct.html
jahannews.com/vdciqyazyt1a5q2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *