جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
حجت الاسلام ابوترابی:

نظام سلطه در موضع ضعف است

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 425262
نایب رییس اول مجلس با اشاره به این نکته که امروز نظام سلطه در موضع ضعف قرار دارد گفت: امروز ملت ایران نظام سلطه را مورد تهاجم قرار دادند به همین خاطر نظام سلطه در موضع ضعف قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ظهر امروز حجت الاسلام محمد حسین ابوترابی فرد در حاشیه همایش ملی ستارگان درخشان در ورامین با اشاره به این نکته که امروز نظام سلطه در موضع ضعف قرار دارد اظهار داشت: امروز ملت ایران نظام سلطه را مورد تهاجم قرار دادند به همین خاطر نظام سلطه در موضع ضعف قرار دارد.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی افزود: امام راحل پرچم مبارزه با ظلم و سلطه را برداشتند و رژیم اسراییل را یک غده سرطانی عنوان کردند به طوری که به برکت تفکر امام راحل امروز مقاومت اسلامی در لبنان رسما اعلام می کند که در پاسخ به شهادت نیروهای مقاومت اسلامی در بلندی های جولان، صهیونیست ها را در سرزمین اشغالی مورد تهاجم قرار می دهند و این کار را انجام داده و اسراییل نمی تواند هیچ پاسخی بدهد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در هر میدانی که مقابل آمریکا قرار گرفته، پیروز شده است و امروز نیز یک میدان هسته ای برای کشور باز شده و همان شکست ها برای آمریکا تکرار خواهد شد.

حجت الاسلام ابوترابی گفت: این عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن برای سست کردن اعتقادات ملت ایران از طریق ماهواره اظهار داشت: ماهواره ها دین و اخلاق ملت ایران را هدف قرار داده است به همین خاطر باید ملت ایران بر روی اصول خود ایستادگی کند.

ابوترابی یادآور شد: چادرهای مشکی زنان ما، پرچم های اسلام و رمز اقتدار این ملت است و باید از آن محافظت و پاسداری کرد.

گفتنی است ظهر امروز همایش ملی ستارگان درخشان با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه، سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان های استان تهران در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *