پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور مطرح کرد؛

ورود به عراق بدون ویزا ممنوع است

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 458464
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: دولت عراق اجازه نمی‌دهد هیچ زائری بدون ویزا به کشور عراق سفر کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسین ذوالفقاری عصر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به برنامه‌های ستاد اربعین کشور اظهار کرد: اقدامات مناسبی نسبت به سال گذشته برای خروج زائران از کشور اندیشیده شده است.
 
وی افزود: تا کنون بیش از یک میلیون و 500 هزار ویزا صادر شده ‌که یک میلیون و 350 هزار نفر از کشور خارج شده‌اند.
 
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه برخی از افراد گمان می‌کنند مانند سال گذشته بدون ویزا می‌توانند از کشور خارج شوند، گفت: دولت عراق اجازه نمی‌دهد هیچ زائری بدون ویزا به کشور عراق سفر کند.
 
ذوالفقاری تصریح کرد: افرادی که بدون ویزا قصد خروج از کشور را دارند در مرزها سبب ایجاد مشکلاتی می‌شوند از همین رو می‌خواهیم همه افراد با ویزا و گذرنامه از کشور خارج شوند.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت مردمی نسبت به سال گذشته مناسب‌تر شده است گفت: فعالیت‌های مردمی وابسته به هیچ نهاد و ارگانی نیست و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اصل مردمی بودن فعالیت‌های اربعین حسینی در راس فعالیت‌ها و تبلیغات قرار دارد.
 
رئیس ستاد اربعین کشور خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای برگشت زائرانی که زودتر به کربلای معلی رفته‌اند از فردا انجام می‌شود تا حوادثی که در سال گذشته رخ داده بود تکرار نشود.
 
ذوالفقاری با اشاره به اینکه موکب‌هایی برای اسکان زائران حسینی برپا شده است گفت: موکب‌ها تا زمان برگشت زائران ایرانی به کشور برپا خواهد بود و مردم به خدمت رسانی به زائران حسینی خواهند پرداخت.
 
وی بیان کرد: دولت و مردم عراق میزبان و متولی اصلی مراسم اربعین حسینی هستند و از همین رو باید مقررات و قوانین کشور عراق به درستی انجام شود تا مشکلی به وجود نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *