جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تضمین هسته ای اوباما به نتانیاهو

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۶:۱۷
کد مطلب: 69086
گزارش ها حکایت از این دارد که اوباما به رژیم صهیونیستی تضمین داده است که فعالیت های هسته ایش مورد بازخواست جهانی قرار نگیرد.
تضمین هسته ای اوباما به نتانیاهو
 به گزارش"جهان" ، روزنامه"واشنگتن تایمز" در شماره روز جمعه خود نوشت : در دیداری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل تضمین کتبی اوباما رییس جمهور آمریکا مبنی بر ادامه سیاست های سری 40 ساله آمریکا در قبال زرادخانه های هسته ای این رژیم را از وی دریافت کرده است که تضمین کننده عدم فشار جامعه جهانی بر این رژیم جهت دادن اجازه بازرسی های بین المللی از تاسیسات هسته ای این کشور و پیوستن به NPT است.


یکی از اعضای سنای آمریکا که خواست نامش فاش نشود در این خصوص گفت: علت این اقدام رئیس جمهور آمریکا این است که او از نظر سیاسی راه دیگری ندارد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی که تنها کشوری است که در منطقه دارای سلاح هسته ای است در خصوص فعالیت های هسته ایش "سیاست ابهام" در پیش گرفته است و همواره با حمایت های آمریکا از پیوستن به NPT خوداری کرده و مانع از بازرسی های بین المللی از تاسیسات هسته ایش می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *