شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۵

واکنش عضو مجلس خبرگان به حضور فائزه هاشمی در بجنورد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 410862
آیت الله مهمان نواز در تجمع اعتراضی مردم و دانشجویان گفت: اگر مسئولین با حضور این افراد(فائزه هاشمی) مقابله کردند که خداوند مویدشان کند اما اگر کوچک شمردند از مسیر درست مطالبه کرده و مانع از برگزاری چنین برنامه هایی بشوید.
به گزارش جهان به نقل از «دانشجویان بیدار»، صبح امروز جمعی از جوانان، دانشجویان و مردم انقلابی بجنورد با حضور در دفتر حضرت آیت الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری نسبت به سفر احتمالی فائزه هاشمی رفسنجانی به این استان اعتراض کردند.

این جمع خودجوش از ایشان خواستند پیام مردم را به گوش مسئولین عالی استان برسانند که نباید اجازه دهند عوامل و اصحاب فتنه ۸۸ قدم به این خطه ولایتمدار بگذارند.

آن دینی که مولود ذهن های الکلی است از ریشه باطل است


حضرت آیت الله مهمان نواز نیز با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: برخی جریانات سعی دارند با افکار از هم گسیخته خود چهره اسلام را دگرگون کنند.

وی افزود: خصوصا در زمان ما این افکار تشتت بیشتری پیدا کرده و اختلافات نگران کننده ای حتی در سطح بین المللی ایجاد می کنند به طوریکه هرکس قرائتی از اسلام ارائه می کند.

این عالم پیشکسوت خراسان شمالی ادامه داد: آن دینی که مولود ذهن الکلیست است از ریشه باطل است و مسلم است با دینی که حضرت زهرا(س) و علی(ع) پرچمدار آن هستند متفاوت است.

اسلام امام خمینی(ره) با اسلامی که عده ای با نام خط امام مطرح می کنند ۱۰۰ درصد متضاد است


وی بیان کرد: اسلامی که پیغمبر مطرح کرد و امام راحل و مقام معظم رهبری آن را برای مردم تبیین کردند، ۱۰۰ درصد با اسلامی که برخی در کشور به نام خط امام طرح می کنند متفاوت است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه کجای اسلام با ایجاد اضطراب و تشنج میان مردم موافق است،گفت: باید بیدار شویم و بدانیم که برای باطل یک جولانی است که زود از بین می رود.

آرامش، کشور را اصلاح می کند نه دعوت از کسانی که نقش مستقیمی در اغتشاشات سال ۸۸ داشتند


وی افزود: آنچه کشور را اصلاح می کند آرامش است نه دعوت از افرادی معلوم الحال که نقش مستقیمی در اغتشاشات و تشنج های سال ۸۸ داشتند.

آیت الله مهمان نواز خاطر نشان کرد: این افراد هدفشان تشدید آشوب و فتنه و تقابل بین مردم است که به مراتب خطرشان از دشمنان خارجی بیشتر است.

فتنه گران سخن تازه ای جز همان منطق آشوبهای سال ۸۸ ندارند

وی با اظهار اینکه هر یک از اصحاب فتنه که قدم به جایی می گذارند دنبال ایجاد رخنه برای نفوذ دشمن هستند گفت: اینها سخن تازه ای بجز همان منطق اغتشاش و آب به آسیاب دشمن ریختن ندارند.

این عالم پیشکسوت با اشاره به اینکه آن کسی هم که قرار است در روزهای آینده به خراسان شمالی بیاید چه می خواهد بگوید، ادامه داد: در این موضوع ملت را بیدار کرده و احساس وظیفه کنید.

این جریان برنامه جدی برای درگیر کردن مردم دارند

وی تصریح کرد: این را بدانید که این جریان برنامه جدی برای درگیر کردن مردم دارند چرا که در فضای تشنج و اختلاف مانع رسیدن این ملت به اهداف واقعی اش می شوند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه مردم ما خواهان انقلاب بوده و از همان ابتدا نشان دادند در خطر ناک ترین راهپیمایی ها در صحنه هستند گفت: امروز هم که فتنه ها شدید تر است باز هم در میدان عمل حاضرند.

فرستادن این گونه افراد حساب شده و مقدمه است

وی خاطر نشان کرد: فتنه اقدامی است که خداوند متعال در قرآن می فرماید «الفتنه اشد من القتل» یعنی فتنه بالاتر از قتل است.

وی افزود: فرستادن این گونه افراد حساب شده و مقدمه است، مسئولین کشور نباید اجازه دهند به بهانه آزادی هرکس هر سخنی را می خواهد بزند.

آیت الله مهمان نواز اظهار کرد: ما مطلع هستیم که اینها چه افکار و برنامه هایی دارند، باید بیدار بود و این قضایا را کوچک نشمرد چرا که همین ها کنار هم قرار می گیرد و کشور را به نابودی می کشد.

وی خاطر نشان کرد: در این قضایا اگر مسئولین مقابله کردند که خداوند متعال آنها را پایدار و موید کند اما اگر کوچک شمردند شما از مسیر درست مطالبه کنید و مانع از برگزاری چنین برنامه هایی بشوید.

آیا عده ای از ادب و آرامش مردم خراسان شمالی دارند سوء استفاده می کنند؟


این عالم فرزانه با اشاره به اینکه اگر مسئولین ما ولایت را قبول دارند باید از این گونه مسائل جلوگیری کنند، گفت: آنها موظفند آرامش مردم را حفظ کرده و مطیع اوامر رهبری باشند.

وی با طرح یک سوال جدی ادامه داد: نمی دانم چرا این مصیبت ها بیشتر به این استان سرازیر شده است، آیا عده ای از ادب و آرامش مردم ما دارند سوء استفاده می کنند؟

آیت الله مهمان نواز بیان کرد: الحمدلله خداوند شما را روشن و هدایت کرده است لذا هوشیار باشید که در کنار ما و شما چه مسائلی وجود دارد.

آنهایی که دنبال بازداشتن مردم از آرمانهای حقیقی شان هستند توبه کنند

وی تاکید کرد: باید رصد کرد که چه افرادی به این منطقه می آیند و چه حرف های ناشایستی را می خواهند به خورد مردم ما بدهند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان در انتها گفت: باید از صاحب این روز حضرت فاطمه(س) بخواهیم به حق اولیائش آنهایی که به دنبال بهم زدن وحدت و بازداشتن مردم از آرمانهای حقیقی شان هستند توبه کنند و اگر نه به سزای اعمالشان برسند.

در ابتدای این تجمع نیز تعدادی از دانشجویان و حضار به طرح دغدغه ها و مطالبات خود از پدر معنوی خراسان شمالی پراختند.

از جمله مهمترین اظهارات اشاره به اختلاف مبنایی و نه سیاسی با این شخص و لزوم موضع گیری و لغو حضور وی در خراسان شمالی بود.

همچنین یکی از حضار با اشاره به اقدامات فائزه هاشمی در فتنه ۸۸ گفت: این فرد تنها چهره شناخته شده ای بود که در روز عاشورای ۸۸ با وقاحت تمام در جمع توهین کنندگان به ساحت مقدس اباعبدالله(ع) حضور و سخنرانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


... میخواست میدون ونک بره ....
یونس
Latvia
مگه در خراسان شمالی ساندویچ توزیع میکنند که فائزه داره میاد اونجا ؟
بي خود اعتراض داري!!! اون ازاده هر جايي بره
تجمع و جلوگیری از سخرانی مجوز داشته یا فقط برای دیگران مجوز لازم است
بجنورد علیزاده علی اکبر
لعنت خدا بر ملعونینی که باعث آشوب و ایجاد فتنه ای دیگر بر ضد اسلام ، ولایت رهبری عزیز و بر ضد امنیت کشورند .