پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

درگیری‌چتربازان‌سعودی باانصارالله+عکس

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 420762
شبکه الجزیره با پخش صحنه‌هایی از آنچه آغاز حمله زمینی ائتلاف عربی به یمن خواند، مدعی شد ‌ده‌ها چترباز با تسلیحات کامل، در اطراف فرودگاه بندر عدن در جنوب یمن فرود آمده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، شبکه الجزیره با پخش صحنه‌هایی از آنچه آغاز حمله زمینی ائتلاف عربی به یمن خواند، مدعی شد ‌ده‌ها چترباز با تسلیحات کامل، در اطراف فرودگاه بندر عدن در جنوب یمن فرود آمده‌اند.

این گزارش مدعی است که این چتربازان که متعلق به نیروی زمینی ائتلاف عربی هستند بلافاصله با رزمندگان انصارالله درگیر شده‌اند که تصویر زیر، گویای این درگیری‌هاست.


این شبکه می‌افزاید: ده‌ها نفر از نیروهای عربی با تجهیزات کامل و با لباس مبدل مشابه حوثی‌ها، وارد محدوده فرودگاه عدن شده‌اند.

حمدی البکاری، خبرنگار الجزیره در عدن در این خصوص گفت: با تیم حفاظت این نیروها گفت‌وگو کردم و آنها تأکید کردند که عملیات زمینی نیروهای ائتلاف آغاز شده است و درگیری‌ها اکنون با حوثی‌ها آغاز شده و هم‌اکنون دود و آتش از محدوده فرودگاه زبانه می‌کشد.

به گفته وی، نیروهای عبدربه منصور هادی با نیروی زمینی وارد شده به عدن کاملاً هماهنگ هستند و درگیری در جبهه های شمال و شرق عدن متمرکز خواهد بود.
https://jahannews.com/vdciqua5rt1ary2.cbct.html
jahannews.com/vdciqua5rt1ary2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
توى عکس چيزى معلوم نيست حتما پشت اون کوه ها ميجنگند؟
چرا خبر تکذیبیه ( هین خبر کذب و جنگ روانی بودن اون) که حوثی ها اعلام کردند منتشر نکردید؟