چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

اروپایی ها نیز منتظر یازده سپتامبر باشند!

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 410763
یکی از افسران امنیتی معتمد دیکتاتور سابق لیبی معتقد است، یازده سپتامبر دیگری در اروپا تا دوسال آینده رخ خواهد داد.
اروپایی ها نیز منتظر یازده سپتامبر باشند!
به گزارش جهان به نقل از فارس، یکی از اقوام «معمر قذافی» دیکتاتور سابق لیبی هشدار داد حادثه یازده سپتامبر تا دو سال آینده در اروپا نیز رخ خواهد داد.

وی در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میل انگلیس گفت، داعشی‌هایی که به همراه ده‌ها هزار مهاجر مدیترانه‌ای به مرزهای اروپا نزدیک می‌شوند، خطر وقوع یازده سپتامبر دیگری، این بار در اروپا هستند.

«احمد قذافی الدم» یکی از اقوام و قابل اعتمادترین افسر امنیتی دیکتاتور سابق لیبی، قذافی، پیش بینی کرد، با بیشتر شدن قدرت داعش در لیبی، حداقل نیم میلیون مهاجر تا آخر سال جاری میلادی، از مرزهای دریایی این کشور به سوی اروپا خواهند رفت.

وی افزود «بین ۱۰ تا ۵۰ نفر از هر هزار مهاجر تروریست هستند و به تمامی کشورهای اروپایی سفر می‌کنند؛ تا یکی دو سال آینده حادثه یازده سپتامبر دیگری خواهیم داشت.»

با این هشدار قذافی الدم، ناقوس‌ها در برخی دولت‌های غربی به صدا در خواهد آمد.

بعد از کشتار وحشیانه ۲۱ مسیحی مصری در لیبی، توجه به تهدید لیبی علیه اروپا بیشتر شد.

این افسر امنیتی دیکتاتور سابق لیبی ادامه داد، نیروهای شبه نظامی لیبی که به داعش وفادار هستند مالکیت بیش از ۶ هزار بشکه اورانیوم را در اختیار دارند که پیش از این در اختیار ارتش لیبی بود.

وی ادامه داد این اروانیوم احتمالا در حال حاضر به دلیل تسلط بر این منطقه، در دست داعش است و با فروش آن کسب درآمد خواهد کرد.

معمر قذافی در فوریه ۲۰۱۱ میلادی بعد از آن‌که گروهی از معترضان سیاسی بر ضد دولت قذافی در لیبی به‌پا خواستند، شورشی عمومی به وقوع پیوست و مخالفان در شهر بنغازی شورای انتقالی را تاسیس کردند.

در ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۱ شورای انتقالی کرسی لیبی در سازمان ملل را تصاحب کرد.

وی سرانجام در سال ۲۰۱۲ و پس از ماه‌ها تعقیب و گریز از دست شورشیان و انقلابیون، دستگیر و کمی بعد به دست انقلابیون کشته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *