جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۲
اقدامی قابل تامل در صداوسیما:

پخش آگهی نستله و سرود ملی اسرائیل در تلویزیون ایران

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب: 79256
پخش آگهی نستله و سرود ملی اسرائیل در تلویزیون ایران
پخش آگهی تبلیغاتی محصولات یک شرکت صهیونیستی از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر بهت و حیرت مخاطبان این رسانه را به همراه داشت.

به گزارش جهان، روز گذشته آگهی تبلیغاتی شرکت صهیونیستی نستله همزمان با اعتراضات گسترده مردم و به خصوص دانشجویان از رسانه ملی پخش شد.

این در حالی است که شرکت مزبور با توجه به انحصاری بودن برخی محصولاتش نیازی به تبلیغات گسترده ندارد و صرفاً اینگونه تبلیغات همزمان با اعتراضات مردمی، بیشتر به دهان کجی به معترضین شبیه است.

کارشناسان معتقدند اینگونه تبلیغات تحریک آمیز در کنار پخش چندباره موسیقی سرود ملی رژیم غاصب اسرائیل از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران  که خبر آن تا این لحظه به دلیل پاره ای از ملاحظات منتشر نشده بود، نمی تواند سهوی باشد و احتمال تعمد و سوء نیت در این قبیل اتفاقات که ناشی از عدم نظارت صحیح در صداوسیما است، بسیار زیاد است.

گفتنی است موسيقي سرود ملي اسرائيل چندین بار تا کنون از رسانه ملی پخش شده است.

آخرین بار این موسیقی در پلي بك هاي برنامه "اين شب ها" از شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي ايران پخش شد.
 
سرود ملي اسرئيل كه به Hatikva شهرت دارد و در زبان عبري معناي اميد مي دهد، ملودي آرام و ترحم برانگيز دارد تا تداعي گر آنچه مظلوميت يهوديان آواره خوانده مي شود باشد. 

اين سرود و ملودي آن به حدي شهرت دارد كه در فيلم هاي بسياري همچون مونيخ و فهرست شيندلر به عنوان نمادي شنيداري از مظلوميت يهوديان مورد استفاده فراوان قرار گرفته است و براي كساني كه با موسيقي و سينما ارتباط دارند كاملا شناخته شده است. 

لازم به ذکر است طبق آئین نامه های صداوسیما پلي بك کلیه برنامه ها پيش از پخش زنده باید بازبينی و تائید شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Jordan
شرم آور است
Iran, Islamic Republic of
....... بغض گلویم را میفشارد خفه شدم بسکه گفتم . و عزیزم رهبرم اماما ای خامنه ای بزرگوار چقدر صبر و تحمل داری . تو هم چون جدت مولا برای وحدت تا به کی باید خون بجگر شوی.
United States
چشممان روشن ... ما که این ور دنیا هستیم با شنیدن این خبر یک دم و دوشاخ در اوردیم و دیگر نمیدانیم در کشور ما چه میگذرد و کی چه کاره است و این ضرغامی به اتکا به چه کسی و یا چه جائی این اهانت را ما مردم میکند و تازه این تنها نیست ما در خارج جام جم دو و شبکه خبر را می بینیم و پرس تی وی را و پر است از مسائل حیرت اور در پرس تی وی که همواره همه مهمانها خلیج از ازل تا ابد فارس را براحتی فقط خلیح می نامند و کسی هم عین خیالش نیست که به انها بگوید باید از نام واقعی خلیج فارس استفاده کنند دل ما خون است در حالیکه در سال گذشته چون چند سال پیش اجازه خواندن ترانه خلیج فارس را به ابی ندادند و ان خائن هم برای پول انرا قبول کرد و نخواند پارسال یک خواننده زن ایرانی که اکنون نام او را بیاد ندارم رفت به دوبی و ترانه خلیج فارس را در انجا خواند بلافاصله شبانه او را از دوبی اخراج کردند و فرستادند به امریکا دوبی در بدر ملخ خور که خلیج فارس هیچ ربطی به او ندارد و چهل سال بیشتر از عمر کذائیش نمیگذرد این کار را کرد ولی در پرس تی وی ما هر روز خلیج خلیج میکنند و یک نفر هم غیرت ندارد که بگوید اگر در این شبکه می ائید باید نام درست خلیج فارس را ببرید خلیج که نشد نام کدام خلیج خلیج مکزیک یا ...............................بعد در روزنامه مربوط به علی لاریجانی نقشه تجزیه شده ایران را چاپ میکنند و........................................................................... ما چگونه باید فکر کنیم دل ما از این همه بی لطفی به ایران عزیزتر از جان خون است خون است و باز هم خون است نمیدانم از کجایش بگویم این ... یک خائن است مگر خائن شاخ دارد یا دم ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چشم ماروشن!!!!
Germany
یه سال وقت داره هر کار میخواد بکنه حالا شماها چشم ندارین ببینین؟
Iran, Islamic Republic of
علتش را از آقای ... بپرسید. این بابا تا ریشه اسلام را در این کشور نزند ماموریتش تمام نمی شود
Iran, Islamic Republic of
ما كه اكثرمان شريك دزد و رفيق غافله هستيم
آخه كدام ايراني تا حالا محصولات نستله را مصرف نكرده؟
در كدام بازار ايران محصولات نستله يافت نميشه؟
آخه اين همه سياه نمايي چرا؟
Iran, Islamic Republic of
خب چيكار كنن بنده هاي خدا. وقتي آگهيهاي داخلي ندارن مجبورن دست به كيسه صهيونيستها بشن!
Iran, Islamic Republic of
تعجب نکنید تازه به مدیران شرکت فوق مدال لیاقت هم داده اند
Iran, Islamic Republic of
هيچ اشكالي ندارد.
صدا و سيما ميخواد با اين كارا ثابت كنه كه كاملا لياقت داره زير نظر دولت اداره بشه.
خيلي به مشایی مياد كه رييس صدا و سيما بشه.
Iran, Islamic Republic of
برادران عزیز سایت جهان، غرورملت ما خیلی وقته زیر بار منافع خصوصی اسراییل برای نورچشمان بازار و سیاست له شده. مگر تابحال تبلیغات عجیب کالاهای شرکت های نظیر نستله را حتی در اتوبان شهرمقدس قم ندیدید؟
صدا و سیما هم ...!
Iran, Islamic Republic of
اين كارا از سر بي سواديه كسانيه كه توي صدا و سيما مسئوليتهاي مهمي دارن. نه ميدونن سرود ملي اسرائيل كدومه نه ميدونن نستله واسه صهيونيستهاست. چون تخصص منتورينگ برنامه ها رو ندارن. مثل اون مسابقه بسكتبال كه تو تهران برگزار شده بود و مسئول امتيازات تلوزيونيش اصلا نميدونست علائم داور كدومشون چه معني داره و اگه گزارشگر نبود اصلا جاي امتيازا كاملا عوض ميشد. حالا شما به بقيه جاها هم تعميم بده