چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دستگیری ۱۰سارق مسلح در درگیری با پلیس

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 372667
فرمانده انتظامی دشتی از دستگیری ۱۰ سارق مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس در دشتی خبر داد.
به گزارش جهان؛ رهام رضایی امروز در گفت وگو با فارس، از دستگیری ۱۰ سارق مسلح در درگیری مسلحانه پلیس با سارقان خبر داد.

فرمانده منطقه انتظامی دشتی گفت: پس از ۳۰ ساعت تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه پلیس و سارقان مسلح ۱۰ نفر سارق مسلح دستگیر و دو نفر از آنان زخمی شدند.

وی ادامه داد: فرد شرور و سارق مسلحی با تشکیل باندی حرفه‌ای اقدام به سرقت مسلحانه خودرو می‌کرد که در آخرین اقدام مجرمانه خود پس از سرقت یکدستگاه خودرو پراید از فراشبند فارس و یکدستگاه خودرو پراید از شهرستان دشتی در تورعملیاتی پلیس قرار گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: پس از۳۰ ساعت عملیات انتظامی و درگیری پلیس با سارقان مسلح در کوه‌های دشت پلنگ تعداد ۱۰ نفر از سارقان دستگیر که دو نفر از آنان از ناحیه کتف و کمر مجروح شدند.

وی یادآورشد: در این عملیات سه قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی مهمات مربوطه از آنها کشف و ضبط شد.

رضایی بیان داشت: سارقان دستگیر شده تاکنون به شش فقره سرقت مسلحانه در استان‌های بوشهر و فارس اعتراف و شش دستگاه خودرو سرقتی نیز از آنان کشف شد.

رضایی گفت: سارقان که بین ۲۳ تا ۳۵ سال سن دارند ساکن استان‌های بوشهر و فارس هستند.

وی تصریح کرد: در این عملیات، پلیس موفق شد انبار و محل دپوی کالاهای سرقتی سارقان را در یکی از تلمبه‌خانه‌های کشاورزی منطقه دشت پلنگ شناسایی و تمام اموال را کشف کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *