جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱۵

اقتصاددان اصلاح‌طلب: تعداد زیادی از اعضای کابینه هم تاجرند هم تصمیم‌گیر اقتصادی در همان حوزه

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 382260
دولت درحالی که علیه دولت سابق افشاگری می‌کند باید خود از اتهامات اقتصادی مبرا باشد.
اقتصاددان اصلاح‌طلب: تعداد زیادی از اعضای کابینه هم تاجرند هم تصمیم‌گیر اقتصادی در همان حوزه
به گزارش جهان، حسین راغفر اقتصاددان اصلاح‌طلب تصریح کرد در شرایطی که دولت درباره دولت قبلی افشاگری اقتصادی می‌کند باید خود را از اتهامات منزه کند نحوه انتخاب وزراء، معاونان و مشاوران دولت یازدهم به نحوی است که می‌تواند خوراک خوبی برای گروه‌های تندرو تامین کند.

وی در مصاحبه با روزنامه اعتماد - که مدیر آن با شهرام جزایری در ارتباط بود - گفت: تعداد زیادی از اعضای کابینه در تجارت و اقتصاد فعال هستند و در همان حوزه نیز مسئولیت تصمیم‌گیری را برعهده دارند. نحوه انتخاب وزرا و معاونان و مشاوران می‌تواند دولت را ضربه‌پذیر کند. منصوب کردن اشخاص در زمینه‌های فعالیت خود آنها، می‌تواند شائبه تصمیم‌گیری‌های جهت‌دار را تقویت کند.

راغفر افزود: اصولا به همین علت، در دیگر کشورها، افراد منصوب شده در دولت نمی‌توانند فعالیت‌های تجاری و اقتصادی داشته باشند روحانی فراموش کرد که اعضای دولت، چه وزرا و چه معاونان و مشاوران نباید به نهادهای اقتصادی کشور وابسته باشند و همین مسئله می‌تواند ضربه بزرگی به دولت وارد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اميد به اين تدبير داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
انقدر شوره كه كوره هم فهميد
Iran, Islamic Republic of
اين كه ديگه احمدي نزادي نيست!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحاني مچكريم
Iran, Islamic Republic of
اعتداله ديگه!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ديك.... ديگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بدون تردید

دولت یازدهم دولت صاحبان ثروتهای ... هستند
نسل اول
وقتی یک اقتصاددان اصلاح طلب افشاگری می کند تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل!
واقعا درست بود مخصوصا معاون اول و مشاور تركان و وزير صنعت و مديران عامل خودرو همه در دولتهاي قبل تيم اقتصادي قويي بودند كه كل شركتهاي زير مجموعه خودرو فاميل همين افراد هستند و مشغول،كسب درامد از بيت المال هستند
ای بابا این کارا فقط برای دیگران بده، روحانی هر کاری بکنه خوبه!!!!!
ولابد با این شرایط قراره عدالت برقرار بشه ولی این حقیقت که دولتمردان ما نمیگم همه شون ولی بخشیشون بدلیل ثروت زیاد خودشون مردم رو درک نمیکنن در حالی دولت اعلام میکنه که تورم کم شده که ما می بینیم در همین امسال چقدر قیمت لبنیات افزایش پیدا کرده
همین مردمو بدبخت کرده.
کاری نمی کنن که خودشون ضرر کنن ,مردم که اهمیت ندارن....
ایتم احمدی نژاد مقصره
علي
Iran, Islamic Republic of
چه كسي باور ميكند وقتي قرار است محصولات پتروشيمي به قيمت آزاد فروخته شود، آقا وزير صنعت كه خود شركت پتروشيمي دارد، از اين خبر استفاده نكند؟ و در بحث مبارزه با فساد چرا افشاگري نماينده با شرف مجلس درخصوص رانت 650 يورويي به نتيجه نرسيد؟ چون يكي از شركاي تجاري آقاي وزير است!!!! چگونه است كه تهيه يكي از اقلام سبد كالا توسط ايشان (آقاي مدلل) تهيه ميشود؟؟؟
بابا قدرت
نصف یکم بیشتر رای دهندگان به روحانی رای دادند تا تاجر ها بشن وزیر و ضرر 8 سالی که سر کار نبودند جبران بشه حالا شما ناراحتید خب باشین برین به جهنم