سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱۸
طلبه سيرجاني در دور جديد مبارزه با فساد؛

اعتراض عليه دانه درشت ها با راهپيمائي به سمت پايتخت

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 114267
حجت الاسلام جهانشاهي فردا صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پياده روي انقلابي خود را از مسجد مقدس جمكران به مقصد تهران آغاز خواهد كرد.

به گزارش سرويس سياسي جهان وي ابراز داشتند كه اين پياده روي همانند پياده روي هاي گذشته با شعار "دادخواهي"، "عدالتخواهي"، "مبارزه با مفاسد اقتصادي و زمين خواري" خواهد بود. 

وي همچنين با اشاره به ماجراي زمين خواري سيرجان عنوان داشتند كه نه تنها شاهد اقدام جدي قوه قظاييه نبوديم بلكه فقط مشاهده كرديم كه چهار كارمند را به خاطر تخلفاتي كه در مقابل زمين خواري هاي ديگر كوچك است مجازات كرده اند و از مجازات دانه درشتها و عاملان اصلي خبري نيست. 

حجت الاسلام جهانشاهي كه در رسانه ها با عنوان "طلبه سيرجاني" شناخته ميشود با اشاره به موضوع حاشيه امن برخي آقازاده ها از برخوردهايي كه به نام مبارزه با مفاسد با برخي آفتابه دزد ها و مجرمان كوچك ميشود انتقاد كرد. 

وي  همچنين با اشاره به اينكه تعدادي ديگر از روحانيون و دانشجويان از اين حركت استقبال كرده و آمادگي خود را براي همراهي ابراز داشتند افزود: اگر هيچكس هم از اين حركت حمايت نكند و كسي مرا همراهي نكند من باز اين حركت را ادامه خواهم داد. 

طلبه سيرجاني در ادامه گفت كه مقصد نهايي حركت در تهران كاملا مشخص است اما به دلايلي اين مقصد را طي چند روز آينده اعلام خواهم كرد. 

به گزارش جنيش عدالتخواهي طلبه سيرجاني تا كنون دو مرتبه دستگير شده است. عليرضا جهانشاهي در راهپيمايي قبلي خود از سيرجان به مقصد تهران به جرم " اقدام خلاف شؤون روحانيت و تشويش اذهان عمومي" دستگير و توسط دادگاه ويژه روحانيت به حدود دو سال حبس محكوم ميشود. و در نهايت بعد از گذشت هشت ‌ماه ‌و ده روز از حبس، جهانشاهی به فرمان رهبرمعظم‌انقلاب(مدّظلّه‌العالی) و با دریافت پیام شفاهی ایشان با عنوان «شَکَرَ الله مَساعیکَ»، در حالی که حدود پانزده‌ ماه از حبسش باقی مانده بود،‌ آزاد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای جهانشاهی شما ظاهرا تو باغ نیستید برادر الان مسئله اصلی و از اوجب واجبات حجاب دختر خانومهاست شما هم بهتره برای مبارزه با این پدیده راهپیمایی کنید و عرصه رو بیش از این برای حضرات و آقازاده ها تنگ نکنید تا با خیال راحت و بدور افکار تشنه عدالت که الان همه باید به مسئله حجاب فکر کنن بتواند دزدی ها و خطاهای خود رو به زیر فرش جارو کنند از ما گفتن بود گوش نکردی دوباره احتمال داره به جرم تعرض به حریم امن آقازاده ها به زندان محکوم بشین !!
Iran, Islamic Republic of
مطلب كمه
قومو لله مثني او فردي...آقا ادامه بده و به نتيجه هم فكر نكن...ماجورباشي انشالله
Iran, Islamic Republic of
خداوند بزرگ این برادر طلبه انقلابی را حفظ بفرماید . ولی برادر عزیز سیرجانی مگه از جانت سیر شدی اگه یه وقتی به دستور دانه درشتها یه راننده تریلی خوابش بره و شما رو زیر کنه کدوم قوه غذائیه دادخواهیت میکنه و حقو به اسلام میده؟اگه این قوه، قوه قضائیه بود که باید تا حالا کارت جواب میداد
Netherlands
کدوم آقازاده ها؟ اونها که همه دارند در انگلیس درس(؟!) میخوانند.
Iran, Islamic Republic of
من هم شرکت می کنم.
Iran, Islamic Republic of
هر كي بر عليه اين ريزه ها معروف به دانه درشتها اقدامي بكنه به تير غيب گرفتار ميشه ها مواظب خودت باش از جاده هم فاصله بگيريد.
China
این بار هم عاقبتت یا زندان و یا شهادته .
Iran, Islamic Republic of
یا لیتنی کنت معک.
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر زحمت میکشی

طرف رفته لندن درس بخونه

اگه اینطوری باشه که شما یکسره باید راهپیمائی کنی اخه گفتند تنها این اقا زاده نیست بلکه 400 تا از اقا زاده ها در خارج مشغول درس خواندن هستند!
Iran, Islamic Republic of
ما که نفهمیدیم ازیک طرف به دنبال مدیریت جهان رفته اند. ازطرف دیگر بنا به ادعای حضرات خودشان رئیس ....دست راستشان می نشیند ودرسفر وحضر ملازم رکاب است.یک ملایی درمحکمه عدل اسلامی عادلانه محاکمه میشود ومحکوم ودرنهایت آزاد.این است وضع ما ومملکت ما ورجال ما
Iran, Islamic Republic of
طلبه عزیز برای اینکه مطمئن شوی برای چی باید راهپیمایی کنی یه مشورتی هم با همشهریت احمد زیدابادی بکن
Syrian Arab Republic
روزگار حکومت عثمان ها و بنی اميه بر کشور اسلامی مان گذشته و صدای رسای ابوذر به گوش حق طلبان خواهد رسيد. اين بار نخواهيم گذاشت ابوذر در بيابان ربذه، غريبانه جان دهد!
Iran, Islamic Republic of
بر شجاعت و همت این هم لباسی خودم درود میفرستم و عرض میکنم که لطفا احتیاط نموده وصیتنامه خودتان را تنظیم نموده و نزد آدم امینی به امانت بسپارید. التماس دعا دارم مخصوصا آنور آب!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا به این طلبه اجر دهد واقعا عجب صبر و بصیرتی دارد اگر ما جای ایشان بودیم و حکومت ما را زندانی میکرد ظرف چند ثانیه در بی بی سی یا voa بودیم ایشان همچنان از دلسوازان انقلاب هستند. از ایشان هم باید استفاده شود وهم به شایستگی قدردانی
Iran, Islamic Republic of
به اين عزيز بگوييد اگر با اين کارها ميخواستي معروف شوي، شدي و اگر مي خواستي ضربه بزني هم زدي ، و اگر نيتت خدمت بود ، خدمت کردي، لطفا روشن کنيد با اين کار به چه کسي و يا به کدام تشکيلات اعتراض داري؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدمت دوست عزيزي كه اعتراض به وضعيت حجاب رو به تمسخر گرفتن عرض كنم كه همون آقازاده هايي كه خون مردمو تو شيشه كردن و بيت المال رو بالا كشيدن با همون پولا بساط بي حجابي رو راه انداختن و براي رواجش پول خرج ميكنن شما يا خواب تشريف دارين يا خودت از زمره همون آقازاده هايي كه ميترسي دستت رو بشه داري بحثو عوض ميكني!!!
Iran, Islamic Republic of
خداوند حافظ او و عدالت پیشگان باشد ایشان در این راه متحمل فشارهای زیادی شده است که امید است با اجر و پاداش الهی جبران شود حمایت عمومی از ایشان و راه عدالت خواه او می تواند جامعه را به سمت مبارزه جدی با مفاسد، خصوصاً مبارزه با زمین خواری سوق دهد.