سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۵

شبکه‌های جدید «فارسی۱» در راهند

سه شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 174469
غول رسانه ا ی غرب که پیش از این با «فارسی وان» به جنگ جمهوری اسلامی ایران آمده بود، به زودی دو شبکه جدید نیز وارد این میدان جنگ نرم می کند.
به گزارش کیهان شرکت نیوزکورپوریشن متعلق به روبرت مورداک -سرمایه دار صهیونیست و صاحب ده ها رسانه بزرگ در جهان- قصد دارد از طریق سرمایه گذاری مشترک با یک شرکت رسانه ای منطقه ای مستقر در دبی، دو شبکه تلویزیونی ماهواره ای به زبان فارسی راه اندازی کند.

این دو شبکه جدید تلویزیونی را شرکت پخش خاورمیانه اداره می کند که از سرمایه گذاری مشترک شرکت نیوز کورپوریشن مورداک و گروه موبی، شرکت رسانه ای فعال در دبی و افغانستان تشکیل خواهد شد. شرکت پخش خاورمیانه شبکه فارسی وان را سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرد و قصد دارد این ماه نخستین شبکه تلویزیونی از دو شبکه فارسی زبان را راه اندازی کند. نام این شبکه تلویزیونی زمزمه است.

اخبار بدست آمده حاکی است این شبکه هدف اصلی خود را تضعیف بنیان های دینی و اخلاقی عموم و خانواده ها در پوشش پخش برنامه ها و فیلم های سرگرم کننده، تعریف کرده است.

سعید محسنی مدیر ارشد اجرایی شرکت پخش خاورمیانه اعلام کرده پس از این دو شبکه، یک شبکه فارسی زبان مختص مردان نیز راه اندازی خواهد شد.

جالب تر آنکه محسنی گفته است تحریم های دولت آمریکا بر ضد ایران تاثیر مستقیمی بر شرکت پخش خاورمیانه ندارد زیرا دولت آمریکا این شرکت را با توجه به برنامه های آن از تحریم استثناء کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بس که شما فکر ملت نیستید این آقای محسنی و مرداک باید فکری به حال ملت کنند حتی توی اوج هیجان فوتبال هم یک دفعه برنامه ها را قطع می کنند که اذان شده خوب بابا زیرنویس کن همه می فهمند تازه همه ایران که هم زمان اذان نمیشه که شما برای تهرانی ها برنامه را قطع می کنی
Iran, Islamic Republic of
يكي از ويژگي برنامه فارسي وان كه شايد باعث روي اوردن بسياري از بينندگان اين شبكه ميگردد حضور پر رنگ زنان بعنوان محور هاي اصلي سوژه هاي داستاني انست براي جذب خانوداه ها البته با چاشني برهنگي براي جذب جوانان
Iran, Islamic Republic of
آن کسی که تماشای فوتبال را به پخش اذان ترجیح می دهد، مشتری فارسی وان هم می شود.
Iran, Islamic Republic of
وقتي ما خوابيم دشمن بيدار است.تازه اگر سرو صدايي هم بيايد گوشهايمان را ميبنديم كه از خواب بيدار نشويم.جمع آوري ماهواره مثل همان بستن گوشها در خواب است زمانيكه دشمن به خانه حمله كرده است.
Iran, Islamic Republic of
وقتي شما به يك رابطه كنترل شده و از زير تيغ قرمز سانسور صدا و سيما رد سريال ساختمان پزشكان گير مي ديد كه هيچ مشكلي نداره پس بايد نشست و ديد ديگران چطوري سوء استفاده مي كنند و به جاي يك شبكه 100 تا شبكه راه ميندازن .من خودم با وجود انتقاد به شما و كارهاتون از مخالفين سرسخت فارسي وان هستم اما استقبال از اون توسط مردم فقط به خاطر كارهاي نسنجيده دار و دسته هاي شماست ولا غير