پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شوخی​ای که مقام معظم رهبری را خنداند

جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 214860
اعضای فراکسیون روحانیون مجلس هشتم همه ساله دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند.
به گزارش خبرآنلاین موسی قربانی عضو این فراکسیون در بازخوانی خاطراتش از دوران نمایندگی در مجلس هشتم، به یکی از این دیدارها اشاره کرد و گفت: نوروز 89 با روحانیون مجلس در 30 فروردین خدمت مقام معظم رهبری رفتیم. یکی از نمایندگان به حرف​های رئیس​جمهور در مورد کنترل موالید اشاره کرد و پرسید که نظر رهبر معظم انقلاب چیست؟

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در یک جلسه عمومی در اواخر سال 90 به این موضوع اشاره​ کردند، نقل این خاطره را بلامانع دانست و ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان روحانی مجلس گفتند که کنترل جمعیت به آن شدت را قبول ندارند و پیشنهادشان هم این بود که دخترانتان را عروس کنید، پسرانتان را داماد کنید....

قربانی افزود: من هم پریدم وسط حرف ایشان و به شوخی گفتم «بخصوص که امسال هم سال "همت مضاعف" است»! و ایشان آنقدر خندیدند که نتوانستند حرفشان را ادامه دهند و گفتند والسلام علیکم!

نماینده قائنات که امسال به سفر حج رفته بود در پاسخ به این سوال که چه چیزی برای همکارانتان سوغات آوردید؟، با خنده بلندی به شوخی گفت:نماینده​ها الهی کوفته بخورند! من را از بالا {جایگاه هیات رئیسه} به پایین آوردند، سوغاتی هم برایشان بیاورم!! پشیمان شدم از آن همه زعفرانی که برایشان از مشهد آورده بودم!

گفتنی است موسی قربانی از دوره مجلس هفتم عضو هیات رئیسه مجلس بود اما در دو سال پایانی مجلس هشتم، از سوی نمایندگان به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *