جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سکوت غیرقابل دولت به اهانت اخیر

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب: 404067
امام جمعه غرب تهران از پیاده‌روی وزیر امور خارجه کشورمان با «جان کری» در فرانسه انتقاد کرد و از دولت خواست که به مواضع منفعلانه خود برابر اظهارات مداخله‌جویانه مقامات غربی پایان دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام یحیی صالح‌نیا امام جمعه غرب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره سکوت دولت برابر افزایش گستاخی‌های غرب، اظهار داشت: به نظر می رسد دولت لبه تیز شمشیر خود را با تغییر وضعیت ۱۸۰ درجه‌ای به سمت داخل چرخانده است بنابراین یک مصونیت برای دشمنان ما ایجاد شده است.

وی افزود: اگر دولت تنها به آیه شریفه «اشداعلی الکفار رحما بینهم» عمل می‌کرد این حد از گستاخی دشمنان را شاهد نبودیم به گونه‌ای که یک زن مسئول دست چندم آلمان بیاید و در داخل خاکمان برای ما تعیین تکلیف کند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه دولت موضع خود را از تواضع برابر غرب و تکبر در داخل به تواضع در داخل و تکبر برابر غرب تغییر دهد، گفت: واقعاً برای ما این سکوت دولتمردان و دستگاه دیپلماسی برابر تمام اتفاقات اخیر نظیر هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام قابل هضم نیست.

امام جمعه غرب تهران افزود: اگر دوستان دولت می‌گویند که برای آنان چرخه اقتصاد مهمتر از چرخیدن سانتریوفیوژهاست ما هم می ‌گوییم که عزت ملی و دینی برای ما مهم است و برای همین عزت و آبروست که صدها هزار شهید تقدیم این مملکت شده تا ذره‌ای احساس حقارت برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشته نشود.

حجت‌الاسلام صالح‌نیا تاکید کرد:‌ امروز چرخیدن سانتریوفیوژها دقیقاً رابطه مستقیم با عزت ما دارد و عزیزان این پنبه را از گوش خود بیرون کنند و بدانند که مردم ایران شرافت دینی و ملی خود را به لبخندهای آمریکایی نمی‌فروشند.

وی همچنین تصریح کرد:‌ بازی پوچی که آمریکا با ایران انجام می‌دهد و در برابر یک لبخند و پیاده روی عبور ایران از خط قرمزهایش را به انتظار می‌نشیند ناشی از رفتارها و توقعات غلطی است که آقایان برای آن‌ها ایجاد کرده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت:‌ توصیه می‌کنم آقایان جایی هم برای بالیدن نسل‌های آینده این مملکت بگذارند و نگذارند آبرویی که نظام به واسطه خون شهدا، امام(ره) و حضرت آقا کسب کرده به مرز نابودی کشانده شود.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *