سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱۵
۷

خنده رهبری از دیدن مهران رجبی

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 379967
مهران رجبی درباره عیادت هنرمندان از مقام معظم رهبری گفت: در آنجا باید به نوبت می‌رفتیم و من هم انفرادی به حضور ایشان رفتم. بنده را که دیدند، خندیدند که شاید به خاطر سابقه طنز من است.
خنده رهبری از دیدن مهران رجبی
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره دیدار جمعی از هنرمندان با مقام معظم رهبری در بیمارستان که وی نیز در این جمع حاضر بود، گفت: صحبتی که با ایشان داشتم خصوصی بود و به شکل عمومی مطرح نشد.

وی ادامه داد: در آنجا باید به نوبت می‌رفتیم و من هم انفرادی به حضور ایشان رفتم. ایشان بنده را که دیدند خندیدند که شاید به خاطر سابقه طنز من است، شعف را در چشم‌های ایشان دیدم که خیلی مسرور شدم.




رجبی افزود: ایشان در سخنانی کوتاه فرمودند :«بازی شما را دوست دارم و خیلی طبیعی بازی می‌کنید»، این جمله کامل ایشان بود و بنده هم آرزوی سلامتی برای ایشان کردم و گفتم:«خدا سایه شما را بالای سر من و امت حفظ کند.»

وی در پاسخ با این سوال که آیا این نخستین دیدار شما با مقام معظم رهبری بود؟ گفت: بله این اولین دیدارم با ایشان بود و توانستم روبوسی کنم؛ من با آقایان سیروس مقدم، جواد عزتی، محمدحسین لطیفی و فرهاد قائمیان با هم رفتیم و هر کدام به صورت انفرادی با ایشان به صحبت پرداختیم.

گفتنی است، جمعی از فعالان حوزه ادبیات، فرهنگ، هنر،رسانه و ورزش عصر روز گذشته با حضور در بیمارستان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوشا به سعادتش من برای یه نیم نگاه اقا جونم بال بال میزنم چه برسه به لبخندش.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه خوش بحالش من هم همينطور اون بال بال ميزنه و من له له مي زنم ايكاش فرصتي نصيب بشه من روسياه هم به ديدار نايب الامام راحتي از دور نائل بشم .
Iran, Islamic Republic of
کجای این خبر عکس خنده آقا موقع دیدن مهران رجبی بود؟!!!!!
محمد
شما اول برو مهران رجبى رو بشناس بعد نظر بده
Iran, Islamic Republic of
والا من هرچی میگردم توی این عکس کنار آقا مهران رجبی رو نمیبینم
شما که میبینی نشونم بده
امیر
Iran, Islamic Republic of
در عکسی که در حضور آقاست مهران رجبی وجود ندارد. شما که ایشان را اینقدر عالی میشناسی بگو ببینم لباسش چه رنگیه ها!!!!!
ما بی هنران در تب دیدارتان سوختیم
این سوختن از درس پروانه آموختیم
سرو را چه نیاز به دیدار خار بوته‌گان
از دور چشم برآن قامت رعنا دوختیم