سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

تجمع جامعه‌ صنفی علیه انصار حزب‌الله

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 257638
جامعه صنفی تهیه‌كنندگان سینمای ایران در فراخوانی از اهالی سینما برای حضور در مقابل وزارت ارشاد دعوت كرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در متنی كه از سوی حبیب كاوش، سخنگوی جامعه صنفی تهیه‌كنندگان سینمای ایران، ارسال شده، آمده است: «اهالی سینما، جمعی كه خود را انصار حزب‌الله نام نهادند، شنبه یازدهم آذر را به عنوان اعتراض بر سینمای ایران در مقابل ارشاد قرار كرده‌اند.
 
از آنجا كه ما اهالی سینما هم یعنی همه ایرانیان خود را جزوی از حزب‌الله‌، شهدا و ... می‌دانیم، لذا عزم كرده‌ایم (یك بار برای همیشه) با انصاریان خودخوانده تقابل كه نه مواجهه‌ای بر سر دفاع از سینمای مظلوم اما پر تپش و پرخون اجتماعیمان (گیرم بر روی حاشیه‌ی آسفالت سرد خیابان) مقابل ارشاد داشته باشیم. پس قرارمان یازده صبح شنبه 11 آذر در مقابل وزارت ارشاد.
یا علی».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این چه طرز خبر نوشتنه ؟!
ما که نفهمیدیم چی شد.... الان کیا بالاخره میخوان تجمع کنن؟ هان؟!
خدا به خیر بگذرونه.فردا جلوی ارشاد چه بزن بزنی بشه
دم از شهدا و حزب الله زدن ؟!!!! ازاین آقایان عجیب و مثل قسم حضرت عباس و دم و خروس است شما به شهادت و گواه آثارتان حساب و مسیرتان از شهدا 180 درجه زاویه دارد و با نگاه به شخصیت و تفکر و وضعیت زندگی تان میشود فهمید که یک مشت آدم ... به شدت غرب زده که خود را هنرمند نامیدید و طلبکار جامعه هم هستید و در تمام جامعه سینمایی‌تان تعداد اندکی آدم حسابی و مقید به فرهنگ و آداب و رسوم این مملکت و متدین به شریعت محمدی (ص) پیدا میشود از این شوخی ها نکنید که شوخی تان تلخ است و خنده هم ندارد
سلام
دست پيش رو ميگيرن كه پس نيفتن چه رويي دارن به خدا