جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۳

پس​لرزه­های سخنرانی رهبرانقلاب در تلاویو/ایهود باراک به اعضای کابینه​اش: خفه خون بگیرید!

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 207534
به گزارش جهان کیهان در سرمقاله خود با عنوان «فرمول ضرب شست» نوشت:
* هنوز ۴۸ ساعت از خطبه های متین امام خامنه ای در نمازجمعه تهران نگذشته بود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعضای کابینه را فراخواند و با اشاره به این بیانات کلیدی از آنها خواست دیگر درباره تهدید نظامی علیه ایران سخنی نگویند؛ کمی محترمانه تر از این عبارت که «خفه خون بگیرید»! ایهود باراک وزیر دفاع و موشه یعالون معاون نخست وزیر، پنج شنبه گذشته در کنفرانس امنیتی هرتزلیا ادعا کرده بودند اسرائیل توان حمله به تأسیسات اتمی ایران را دارد. واکنش نتانیاهو پس از شنیدن بیانات ولی امر مسلمین جالب بود. «آقا» روز جمعه با رد ادعای دخالت ایران در حوادث بحرین، تصریح کردند «ما آنجایی که دخالت کنیم صریح می گوییم. ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم؛ نتیجه اش هم پیروزی جنگ ۳۳ روزه و پیروزی جنگ ۲۲ روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتی با رژیم صهیونیستی مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش می کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این حرف نداریم...». اثر ضرب شست و سیلی آبداری که به اعتبار این کلمات در گوش سران اسرائیل نواخته شد، بسیار بیشتر از سیلی هایی بود که با انهدام غیرمترقبه دو ناوچه ساعر ۵ و حدود ۹۰ تانک اسطوره ای مرکاوا در جنگ ۳۳ روزه به گوش صهیونیست ها نواخته شد. حالا آویوکوخاوی رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل می گوید ۲۰۰ هزار موشک دوربرد و کوتاه برد، عمق تل آویو و هر جای دیگر اسرائیل را نشانه رفته اند.
*نتانیاهو که خود در زیاده گویی کم از باراک و یعالون ندارد، نتوانست در برابر ضرب شست امام خامنه ای چیزی بگوید. در برابر حرف حق و ماجرایی که در انظار میلیاردها انسان کنجکاو واقع شده، چه بگوید؟! او فقط توانست به اعضای دولت خویش نهیب بزند «اصلا در مورد تهدید علیه ایران چیزی نگویید. این گونه سخنان چیزی جز زیان ندارد و موجب می شود اسرائیل در خط مقدم رویارویی با حکومت اسلامی ایران قرار گیرد و تلاش برای تحریم را با مشکل مواجه سازد. شما سخنان برخی رهبران منطقه را شنیدید که هیچ چیز مانع آنها نیست و به سادگی همسایگان (!؟) خود را تهدید به قتل عام می کنند. در روزهای اخیر درک کرده ایم که در چه محیطی زندگی می کنیم. سخنان رهبر ایران را درباره نابودی اسرائیل شنیدید».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
در بعد عملی باید به این نکته توجه کرد که "" موجب میشود اسرائیل در خط مقدم رویارویی با حکومت اسلامی ایران قرار گیرد""
یعنی آمریکائیهای احمق بیائید بجای ما جوانانتان را بکام مرگ بفرستید
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم آمریکا بدبخت هستند که اینهمه به خاطر صهیونیستهای خون آشام باید هزینه بپردازند
Iran, Islamic Republic of
دم آقا گرم
سلامتيش صلوات
زنش میگفت شلوارش رو هم خراب کرده .
Iran, Islamic Republic of
ای بقربان آن دم مسیحائیت آقاجان
مدتي چند سالي هست كه به سخنان آسماني آقامون توجه بيشتري مي كنم.
آقا در سخنراني هاشون خيلي كوتاه اشاره ها و پيش گويي هايي دارند كه همه به حقيقت مي پيونده.
برادران و خواهرنم كمي در سخنان رهبرمون ريز شويد تا اعجاز اين بزرگوار رو ببينيد
United States
قابل توجه شیخک نشین بحرین
تا آقا رو داریم غمی نیست.
خدایا تا ظهور دولت یار/گل پیغمبر ما را نگهدار
Iran, Islamic Republic of
تمام دنيا را بگرديد تمام سران کشورها را جستجو کنيد ايا رهبري فرزانه تر از رهبر ايران سراغ داريم واقعا ما ايرانيها بايد افتخار کنيم من هميشه از ته قلب براي سلامتي و طول عمر رهبر دعا مي کنم
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای ولایت خدایا شکرت از این نعمت
خداییش کجای دنیا همچین رهبری داره؟
Iran, Islamic Republic of
سید علی دمت گرم
سلامتی این سرور صلوات
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر پسر رسول خدا