پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شرمن: ایران باید تصمیمات دشواری بگیرد

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 387238
«وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در پایتخت شیلی تصریح کرد که مذاکرات هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ برای رسیدن به توافق جامع هسته‌ای فشرده و جدی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود در پایتخت شیلی تصریح کرد که مذاکرات هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ برای رسیدن به توافق جامع هسته‌ای فشرده و جدی است.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه آمریکا گزارش کرد، شرمن در سخنرانی خود در «سانتیاگو» پایتخت شیلی تصریح کرد: «در خاورمیانه من زمان زیادی را در یکسال گذشته برای هدایت تیم مذاکره‌کننده آمریکایی که در حال آزمودن راه‌حل دیپلماتیک برای برنامه بحث‌برانگیز هسته‌ای ایران صرف کردم. مذاکرات چندجانبه که تا ۲۴ نوامبر تمدید شده است، فشرده و جدی است.»

معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: «ما پیشرفت‌هایی را در زمینه کاهش اختلافات به دست آوردیم اما هنوز کار بسیار سختی باقی مانده است. آمریکا از تمامی کشورها می‌خواهد در متقاعد کردن ایران به اینکه هم‌اکنون زمان پایان دادن به انزوا است، به ما بپیوندند. برای تحقق این امر، ایران باید گام‌هایی بردارد که به جهان تضمین دهد که برنامه هسته‌ای این کشور کاملاً همانطور که رهبر معظم این کشور صلح آمیز است و صلح‌آمیز باقی می‌ماند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *