پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نادران: جرم احمدي‌نژاد قطع كردن دست ويژه‌خواران از دولت است

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 53803
نماينده مردم تهران در مجلس رويكرد مديريت احمدي‌نژاد را به سمت گفتمان ديني و انقلابي دانست و گفت: احمدي‌نژاد دست ويژه‌خواران را از دولت قطع كرد و به همين دليل او از نظر برخي مجرم است.

به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، الياس نادران سه‌شنبه شب در مسجد الزهراي اراك در جمع حاميان احمدي‌نژاد دليل متحد شدن عليه احمدي‌نژاد را مديريت احمدي‌نژاد و نزديك كردن مديريت كشور به گفتمان امام دانست و اظهار داشت: امروز كسي آمده كه فاصله مديريت اجرايي و مردم را از بين ببرد و گناه وي همين است.

وي افزود: جريان‌شناسي آرايش سياسي انتخابات و اينكه چه كسي اطراف يك كانديدا جمع شده، مي‌تواند ما را در انتخاب اصلح‌ترين فرد براي رياست‌جمهوري كمك كند.

نماينده مردم تهران گفت: اينكه اكنون مي‌گويند به احمدي‌نژاد راي ندهيد به هر كس كه مي‌خواهيد راي بدهيد موضوع ساده‌اي نيست بلكه اتفاقي است كه بايد بررسي جدي شود تا مشخص شود هدف از طرح چنين موضوعاتي چيست.

نادران با بيان اينكه كساني كه نگران مديريت كشورند، چهار سال اخير دولت نهم را با 28 سال گذشته مقايسه كنند، اظهار داشت: در برخورد با استكبار و عزتمندانه رفتار كردن چه دوره‌اي مثل چهار سال اخير بوده است.

وي با بيان اينكه امروز جبهه‌اي متحد از طيف‌هاي متفاوت و متضاد از ضد‌انقلابي‌ترين افراد تا وفادارترين افراد كه به عقيده من بازي خوردند و به خاطر ظاهر افراد دور يك كانديدا و كانديداهاي ديگر جمع شدند و مي‌خواهند مانع حضور احمدي نژاد شوند به چه دليل است، افزود: اگر از گراني ناراحت هستند كه در زمان خودشان گراني 50 درصد افزايش يافت، كسي كه ميلياردها تومان به ستادها كمك مي‌كند چگونه براي فقرا اشك مي‌ريزد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بعد از 20 سال نقاشي كشيدن چگونه است كه وارد سياست شده‌اند، گفت: اين افراد وارد بازار سياست شده‌اند و حرف از افراط مي‌زنند و آن را محكوم مي‌كنند در حالي كه دوستان موسوي هر جا هستند پاسخ مي‌دهند موسوي نسبت به حكم ارتداد سلمان رشدي موضع خود را مشخص نكرده‌اند و معلوم نيست آيا آنان حرف امام را قبول دارند يا نه.

وي گلايه‌هاي يك زن در مقابل موسوي در مورد وضعيت كنوني و مشكلات را بازي يك هنر‌پيشه تئاتر خواند و اضافه كرد: عده‌اي هدف‌گذاريشان جاي ديگري است، احمدي‌نژاد را بهانه كردند، يك عده نيز كانون فتنه درست كردند و همه كساني كه با كشور مشكل دارند، منتظرند ببينند چگونه احمدي‌نژاد را به زمين مي‌زنند.

نادران با يادآوري حرف امام مبني بر اينكه ببينيد دشمن چه مي‌خواهد خلاف آن عمل كنيد، گفت: نبايد به حمايت سخنگوي كاخ سفيد از يك كانديدا افتخار كرد بلكه بايد انديشيد كه چرا از او حمايت مي‌شود.

وي با انتقاد از حمايت بهائيان از تعدادي از كانديداها خاطر‌نشان كرد: اين كانديداها بايد در كار خود تجديدنظر كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خرج كردن اموال دانشگاه آزاد اسلامي از سوي روساي اين دانشگاه به نفع كانديدايي خاص را خلاف قانون و شرع دانست و در پاسخ به سوال يكي از شركت‌كنندگان در اين‌باره گفت: ستاد موسوي فقط از دانشگاه آزاد تامين مالي نمي‌شود چرا كه علاوه بر دانشگاه آزاد، فرزندان هاشمي رفسنجاني، بخشي از سوي انصاري لاري استاندار دولت اصلاحات، شيوخ منطقه و ايرانيان حاضر در اين مناطق و نيز مدير هتل‌هاي زنجيره‌اي كيش تامين مي‌شود.

نادران در پاسخ به اين سوال كه نوشتن نامه به اوباما و بوش و پاسخ ندادن آنان به اين نامه‌ها توهين به ملت ايران است، تصريح كرد: اين اقدام ابتكاري در دولت نهم بود و منجر شد همه رسانه‌هايي كه دست در دست استكبار هستند، صداي عدالت‌طلبانه نظام اسلامي را در سراسر جهان بشنوند كه اين اقدام سبب شد ايران به قطب توجه سياسيون و مردم دنيا تبديل شود.

وي در مورد اين سوال كه چرا رهبري اقدامات خانواده هاشمي و فائزه هاشمي را براي مردم فاش نمي‌كنند، افزود: شان رهبري فراتر از اين حرف‌ها است كه وارد صف‌بندي‌هاي سياسي شوند چرا كه ايشان بسياري از ناملايمات را در دوران اصلاحات ديدند و تحمل كردند و اقدامات كنوني شايد در تداوم مجلس ششم باشد.

وي بخشي از انحرافات بودجه را ناشي از عملياتي نبودن قانون دانست و در ادامه گفت: توزيع تراول‌چك‌هاي 50 هزار توماني در ميان مردم و پرستاران كذب محض است.

نادران از برگزاري مناظره با حاميان موسوي استقبال كرد و اضافه كرد: بايد ديد موسوي و احمدي‌نژاد در اين مناظره چه خواهند كرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *