جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

حمایت مفتی اعظم عربستان از یزید!

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 388732
مفتی اعظم عربستان در جواب خواسته مجری برنامه که از وی خواست کتابی درباره امام حسین (ع) به او معرفی کند، گفت: شما بهتر است در این زمینه کتابی نخوانید و در جستجوی چنین کتابی هم نباشید.
به گزارش جهان؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

* مفتی اعظم عربستان از یزید حمایت کرد. شیخ عبدالعزیز آل الشیخ،‌ در یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت محرم در پاسخ به این سؤال که درباره قیام امام حسین علیه السلام علیه یزید و واقعه کربلا چه نظری دارد، گفت: یزید به صورت مشروع در جایگاه حاکم مسلمانان قرار داشت و اطاعت از او واجب بود و قیام حسین بن علی در برابر او، خروج بر حاکم اسلامی بود که حرام است. این مفتی وهابی بدون اینکه به انحراف یزید از مسیر اسلام و زیر پا گذاشتن احکام دینی و ارتکاب محرمات و تبدیل شدنش به یکی از بارزترین مصادیق طاغوت اشاره‌ای بکند در جواب این خواسته مجری برنامه که از وی خواست کتابی درباره امام حسین علیه السلام به او معرفی کند گفت: شما بهتر است در این زمینه کتابی نخوانید و در جستجوی چنین کتابی هم نباشید.

* یک منبع در سازمان اطلاعات آمریکا اعلام کرد سرکرده داعش دچار انحراف جنسی است. به گزارش پایگاه اینترنتی ارم نیوز، گزارش‌های آمریکایی‌ها حاکی از این است که ابوبکر البغدادی، که خود را "خلیفه" نامیده، این انحراف را در زندان نشان داده است. ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نیز اعلام کرده بود، رهبر داعش زمانی که در زندان بوکا در جنوب عراق در حبس به سر می‌برد با دیگر زندانیان مرد رابطه جنسی داشت. وی تصریح کرد: نگهبانان زندان بوکا در گزارش هایشان به آژانس اطلاعات مرکزی امریکا تایید کرده بودند که بغدادی را چندین بار به دلیل رابطه جنسی با زندانیان دیگر بازداشت کردند که این مسأله باعث شد او را از سایر زندانیان جدا کنند.

* ضاحی خلفان جانشین رئیس پلیس دبی در تازه‌ترین اظهارات خود، بشار اسد را انسانی خوب توصیف کرد که می‌کوشد اوضاع کشورش را بهبود بخشد. جانشین رئیس پلیس دبی می‌افزاید: بشار اسد درحال انجام اصلاحات و بهبود اوضاع در سوریه بود که رویدادهای کشورش مانع تلاش‌های او شد. خلفان همچنین گفت بشار اسد، انسان خوبی است که اخلاق نیکویی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *