جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قاضی قلابی دستگیر شد

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 398533
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک کلاهبردار تحت عنوان قاضی و سه فروشنده سکه‌های تقلبی در این استان خبر داد.
به گزارش جهان، محمدرضا میرحیدری امروز در گفت‌وگو با فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال مراجعه و شکایت فردی به پلیس آگاهی استان قزوین مبنی بر اخاذی فردی با عنوان قاضی یا کارمند تا نفوذ دادگاه قزوین، با قول حل مشکل قضایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: با تحقیقات مقدماتی مأموران پلیس آگاهی استان قزوین مشخص شد متهم 35 ساله 180 میلیون ریال به صورت کارت به کارت از حساب پنج نفر اخاذی کرده است که این مأموران در اقدامی اطلاعاتی متهم را دستگیر کرده و مورد بازجویی قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: متهم که ابتدا منکر اتهام کلاهبرداری بود در بازجویی فنی مأموران به جرم خود اعتراف کرد و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
 
میرحیدری عنوان کرد: همچنین مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قزوین از فعالیت یک باند سه نفره در زمینه فروش سکه‌های تقلبی مطلع و در اقدامی غافلگیرانه هر سه کلاهبردار را در یک مهمانپذیر بین راهی دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به کشف 232 قطعه سکه تقلبی در بازرسی خودرو این کلاهبرداران عنوان کرد: از شهروندان خواهشمندیم، بدون طمع، قیمت نامتعارف سکه‌ها و گاهاً اشیا باستانی را باور نکنند تا مورد فریب و کلاهبرداری این اشخاص قرار نگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *