چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

گلایه خانواده حجازی از وزارت ورزش و جوانان

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 428331
خانواده ناصرحجازی که متقاضی اجاره باشگاه استقلال است، در بیانیه‌ای نسبت به رفتار وزارت ورزش و جوانان انتقاد کرد.
به گزارش جهان و به نقل از سایت "مستند من ناصر حجازی هستم"، در این بیانیه آمده است:

«روز گذشته خبری بر روی خروجی یکی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت مبنی بر اینکه خانواده ناصر حجازی در پاسخ به مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده‌اند که برنامه آنها به جای حمایت مالی باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال بیشتر بر روی انتخاب سرمربی است.

جهت روشن شدن افکار عمومی با تکذیب خبر فوق، اعلام می‌شود که تنها چند ساعت پس از ارائه نامه از سوی آتیلا حجازی جهت حمایت مالی از باشگاه استقلال با افرادی شناخته شده با سال‌ها سابقه حضور در عرصه ورزش به نصرالله سجادی که مدتی است پیگیری امور دو باشگاه بزرگ پایتخت است، امیررضا خادم پیگیر نامه ارسالی شد. پس از ارسال خواسته‌های وزارت ورزش و جوانان به خانواده حجازی، نمایندگان حجازی خواستار دیدار جهت گفت‌وگو پیرامون موارد ارسالی از سوی وزارت شدند اما هر بار از قرار‌های تعیین شده از سوی دفتر خادم با تناقض هایی روبه‌رو می‌شدند که لغو جلسات را به همراه داشت.

در گفت‌وگوهای انجام شده، نماینده خانواده ناصر حجازی با دفتر یا شخص خادم کوچکترین اشاره‌ای به انتخاب سرمربی نشده است و تنها بحث بر سر رقم درخواستی وزارت ورزش و جوانان بود که به مراتب بیشتر از درخواست آتیلا حجازی طلب کرده بودند. بنابراین با لغو جلسات و از سویی ایمیل ارسالی وزارت ورزش و جوانان به خانواده ناصر حجازی پیرامون خواسته‌های‌شان، جهت روشن شدن ابهامات موجود موارد زیر مطرح است:

۱. نامه خطاب به سجادی بوده است اما چرا پیگیری آن از سوی خادم صورت گرفته است، برای خانواده حجازی جای سوال داشت، به خصوص که اعلام شده بود وی دیگر مسئولیتی در امور مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارد.

۲. وزارت ورزش و جوانان از خانواده ناصر حجازی خواستار حضور همه ساله باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شده است. آیا این موضوع برای اسپانسر فعلی باشگاه نیز لحاظ شده است که اگر این گونه است چرا در سال گذشته به دلیل عدم کسب این مهم، وزارت با آنها برای اعطای برند استقلال به مدت سه سال وارد گفت‌وگو شده است؟

۳. وزارت انتخاب ۲ عضو و یک مدیر عامل را بر عهده اسپانسر گذاشته است. در شرایطی که اسپانسر کماکان به صورت رسمی اعلام نشده است، چرا وزارت ورزش و جوانان به دنبال انتخاب سرمربی است؟ آیا انتخاب سرمربی خارج از اراده اسپانسر حرفه‌ای و منطقی است، آن هم در شرایطی که از آنها انتظار کسب سهمیه آسیایی در هر سه سال وجود دارد؟

۴. وقتی قرار بر بهره‌برداری از برند دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس در طی ۳ سال است، آیا بدون برگزاری مزایده این مهم امکان‌پذیر است؟ انجام این مهم بعدها استقلال و پرسپولیس را به لحاظ قانونی وارد چالشی دیگر نخواهد کرد؟

۵. توضیح داده شود که چرا با لغو جلسات با متقاضیانی از جمله خانواده ناصر حجازی، گفت‌وگوهایی جدی جهت اعطای برند باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال به شرکت توسعه صنایع نوین ایران وجود دارد، در حالی که ظاهراً در اسفند ماه سال گذشته این شرکت از پرداختی‌های خود سرباز زده است تا هیئت مدیره و شخص خادم با امضای متممی بر قرارداد با شرکت مذکور، هر گونه پرداختی از آن تاریخ به بعد را جزو مطالبات شاهرخ سبک‌دست نماینده شرکت مذکور منظور تا پس از آن باقی تعهدات ایشان انجام شود. به عبارتی ظاهراً شرکت مذکور فقط ملزم به پرداخت تقریباً ۱۲ میلیارد تومان بوده است و سایر پرداختی‌های وی از تاریخ ذکر شده به بعد، مطالباتی است که می‌تواند از مالک بعدی باشگاه استقلال تهران طلب کند!

۶.اخیرا این شایعه و سوال ایجاد شده است که سبک‌دست به نوعی زیر نظر یکی از مدیران عامل پیشین باشگاه پرسپولیس که با مشکلاتی نیز مواجه است ، فعالیت می‌کند ، لطفاً صحت یا کذب بودن این مطلب اعلام شود تا خانواده حجازی و شرکای آنها پیرامون مطالبات شرکت توسعه صنایع نوین ایران از باشگاه استقلال بر طبق توضیحات بند قبلی، بررسی بیشتری داشته باشند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *