جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پيامدهاي منفي سياست‌بازي براي كشور

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 340031
تعدادي از نمايندگان مجلس و فعالان سياسي به بررسي ريشه‌هاي پديده منفي در سپهر سياست ايران پرداختند كه از آن اصطلاحا تحت نام «سياست‌بازي» ياد مي‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تهران امروز، سياست‌بازي اگر چه شباهت ظاهري به سياست ورزي دارد ليكن در عمل تخريب‌كننده ساختارهاي سياسي و حتي اقتصادي و اجتماعي است و راه را بر اصلاح منطقي و معقول مشكلات مي‌بندد.

علت توجه كارشناسان سياسي به پديده سياست‌بازي هم حواشي منفي‌ای بود كه در پي حادثه آتش سوزي در خيابان جمهوري در يك‌شنبه هفته گذشته رخ داد. فضايي كه متعاقب اين حادثه شكل گرفت حاصل سياست‌بازي عوامل يك شبكه سياسي و رسانه‌اي تندرو است و نشان داد جريان‌ها و گروه‌هاي سياسي تندرو از هر موضوعي ولو حادثه‌اي تلخ براي گام برداشتن در مسير تخريب رقيب مدد مي‌گيرند.

اين در حالي است كه سياست صرفا بهانه‌ اين جريان تندرو بوده و از هيچ تلاشي براي انتقام‌گيري سياسي‌كوتاهي نمي‌كنند. كارشناسان و فعالان حزبی و سياسي در گفت‌وگو با «تهران امروز»، ضمن انتقاد از تلاش اين جريان براي انتقام‌گيري سياسي درباره تبعات ادامه اين فضا هشدار داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *