جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

بازهم ضرب و شتم بسیجی ناهی از منکر

دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 182631
حسین تسلیم خانی از بسیجیان فعال و رزمندگان دوران دفاع مقدس روز یکشنبه در حین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مجروح شد.
مهر: یک بسیجی هنگام اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قزوین مجروح شد.

این بسیجی فعال با مشاهده صحنه تعرض عده ای جوان شرور به دختر جوانی برای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر وارد عمل می شود که توسط چند جوان شرور از ناحیه سر و صورت زخمی شده و روانه بیمارستان می شود.

بر اساس این گزارش با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری اقدام لازم برای دستیگری این افراد صورت گرفته و موضوع در دست پیگیری است.

با توجه به این که این گونه حوادث در ماههای اخیر در سطح کشور افزایش یافته بی توجهی به این موضوع می تواند به امنیت عمومی جامعه صدمات جدی وارد می کند.

به نظر می رسد برای کاهش صدمات جبران ناپذیر این پدیده مسئولان دستگاه قضایی و امنیتی باید در این زمینه جدیت و قاطعیت بیشتری به خرج داده و با مجازات کسانی که درصدد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه هستند و به راحتی به نوامیس مردم تعرض می کنند امنیت جامعه را تامین کرده و فضا را برایذ افراد شرور ناامن کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا بر سر مسئولین بلایی نیاید، هیچ اتفاق خاصی در این رابطه صورت نخواهد گرفت!!!!!!!!!
خدا این بی تفاوتها را هدایت کند