جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۷

'جلال و جبروت' روحانی و آب پاکی وزیر روی دست مردم +فیلم

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب: 356836
تعجیل آقازاده برای رسیدن به کرسی نمایندگی ، آب پاکی آقای وزیر روی دست مردم ، بی مهری در روز مادر و نردبانی که این بار باز شد از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته بود.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، خبرنگار صرفا جهت اطلاع این هفته جرات کرد و برای سوژه نخست رفت سراغ مجمع عمومی نیروی انتظامی . گویا برنامه های نشست این مجمع طولانی شد و موجب خستگی و چرت زدن برخی شرکت کنندها شد. مجری مراسم هم برای رفع خواب آلودگی ، حضار رو به خط می کنه و آنها رو به انجام حرکات ورزشی وا می داره و در نهایتم برای این کارشون خودشونم تشویق می کنند.

در ادامه با پخش تصاویر چرت زدن میهمانان در همایش های مختلف خبرنگار یه راهکار ارائه می کنه که ‌ مثلا تو ورودی همایش همون وقت که می خواین بن غذارو بدین یه قرص ضد خوابی چیزی بزارید کف دست خلق ا... تاچرتشون گزک نده دست طایفه صرفنیها .

بازیگوشی پسر بچه یکی از نمایندگان پشت تریبون رئیس مجلس سوژه بعدی صرفا بود .این پسر بچه سعی می کنه از تریبون دکتر لاریجانی که در حال صحبت کردنه بالا بره و هیچ جوری هم حاضر نیست از آن پائین بیاد که دکتر لاریجانی حاضر جواب، هم شیطونی این پسر بچه رو این جوری پاسخ می ده که احتمالا این بچه زودتر از موعد می خواد نماینده بشه) .شاید بخاطر همین برخوردهای علی اقای لاریجانیه که این هفته چند تا مراسم روز زن دعوتش کردن.

دیدار با کارکنان زن مجلس ، در جمع همسران نمایندگان ،یه بارم سخنرانی در جمع همسران کارکنان مرد مجلس و دست آخرم یه توک پا رفت همایش بین المللی بزرگداشت مقام زن.


خب از مبارزه بی امان با مفاسد چه خبر؟(یوسفیان ملا عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مصاحبه با خبرنگارما می گه : قانونی تصویب شد که کارکنان دولت حق هیچ معامله ای با دولت ندارن) بله... مشکل مبارزه با فسادهم که تو ستاد حل شد.

خبرنگار :‌ شما هم فکر بد نکنید که ممکنه مدیران صاحب سرمایه منبعد قرارداداشون با اداره خودشونو بزنن به اسم فک و فامیل و دوست و آشنا فکر بد نکنیدا ....(یک عضو اتاق بازرگانی در یه جلسه میگه : هفت تا طرح فولادی رو با توجه به اینکه بخش خصوصی مشتری بوده اغلب اداراتی که زیر نظر وزارت صنعت هستند صندوق بازنشستگی دارن و قراردادا رو خودشون به خودشون پیشنهاد میدن )

خانوم دکتر میرسیدی خبرنگار واحد مرکزی خبر رفته بود تویه برنامه روز مادر شبکه اول سیما ؛ یه آشی تو این برنامه پختن بیا و ببین . ظرف آش از دست مجری رها میشه و خراب کاری میشه

خبرنگار ما با یه سوال رفت سراغ وزیر صنعت تا مردم از شنیدن خبرهای کنترل قیمتها خوشحال بشن ( خبرنگار از آقای وزیر در مورد ۱۲ گروه کالایی که شامل افزایش قیمت نمی شن پرسید وزیرم نه گذاشت نه برداشت خیلی صریح آب پاکی رو ریخت رو دست ما که نخیر از این خبرا نیست ( وزیر : نه معنیش این نیست که قیمتها تغییر نکنه نشه ، باید رقابت باشه ولی ...) ولی خوب .خوبیش اینه ازبلاتکلیفی دراومدیم و فهمیدیم هیچی گرون نمی شه و نظارت بر قیمتها جدی ادامه داره ...

سوژه بعدی که همزمان با ایام روز مادر بود و دل هر بیننده ای رو به درد می یاره ..مادری که صاحبخانه دستان خالی اش را بهانه کرد و سقف بالای سرش را گرفت و اسباب و اثاثیه آن رو تو خیابون ریخته . و حالا در کنج اقامتگاه میلاد تهران روز را شب می کند .

ماشینهای آخرین سیستم ادارات دولتی صرفا در خدمت مردم . ما موندیم اتولای ایرونی چه گره ای از کار این اداره دولتی نتونستن بازکنن که برخی ازاین ادارات صرفا برای خدمت به مردم پابند این ماشینهای اسپرت صد میلیونی شدن ..(جولانه ماشین های مدل بالا با پلاک دولتی در شهر)

بازهم تبریکات خارج از عرف. اینبار برای آقای فرماندار که در همه جای شهر به چشم می خوره از بیلبوردهای تبلیغاتی چرخان تا ...خلاصه کل شهر پره از بنره های تبریکات خودجوش برای آقای فرماندار اونم لابد بی هیچ چشمداشتی .

سوژه بعدی صرفا جهت اطلاع سازمان ثبت اسناد بود. سازمان اسناد برای یک پلاک ثبتی و یک ملک دوتا سند صادر کرده با یک شماره و به هرکدوم از مالک ها هم گفته سند به اسم شماست .

یک کار کاملا حرفه ای وبدورازهرگونه شبهه از یک مجری تلویزیون که برای رئیس جمهور در برنامه صفات جالبی رو بکار می بره ( آقای روحانی رئیس جمهور پر جلال و جبروتی هستند) خیر ببینی ..انصافا آخر واژه بودا جلال و جبرووووت !!!!

و کلاغی که بالای درخت گیر کرد و آتش نشانی مشهد او را به زمین نشاند.

شما که دستتون به اون بالا میرسه چند تا از این نردبونای پیشرفته بی زحمت گسیل کنید به تهران ، کاره دیگه یه وقت باز یه آدمی از بی نردبونی خودشو پرت نکنه پایین.

و باز هم یارانه ..این هفته وقتی کار به جاهای باریک رسید بازی همیشگی شوت تو زمین دیگرون شروع شد. یکی که یه کم به هم ریخته بود گفت: تقصیر صدا وسیماست دیگه ، ده روز پدرمردمو دراورد که نگیر بابا نگیر. یکی هم نوشت: تقصیر دولته که حساب وکتاب درستی نداره ). یکی هم جواب داد: (نخیر حساب کتاب داریم خوبشم داریم) این وسط یکی هم دیواری کوتاه تر از دیوارمردم گیر نیاورد وگفت: ( اصلا تقصیرمردمه که این همه احساس نیاز می کنن) راست میگه خب چرا اینقدر احساس نیاز می کنید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جالب بود
ممنون بابت انتشار
20:30 ضرغامی tv رو ببینی نیازی نیست به جهان سر بزنی
نه دیگه این حرف و نزن؛ هر گلی یه صفایی داره!
مهدی
سلام. انگاری سرفا جهت اطلاع آبکی شده. خیلی هم آبکی شده. قبلا انتقادهای تند و تیر و جالبی رو ارائه می کرد.
نسل اول
دمتون گرم. ای ول داره
ناشناس
حساس نشو شبکه ی خبر بهتره٬به اونم بپردازید با تشکر
منتظر
هم صرفا جهت اطلاع هم حساس نشو هم تمام اخبار تمام شبکه ها ابکی و چرت شده
اون از عید که روزی صدتا خبر از هواپیماییمالزیاییپخش میشد که انگار هواپیمی رییس جمهورمون بوده و حتی یه خبر از مرزبانان و شهادت یکی از این عزیزان و شهید ناهی از منکر پخش نشد
الان هم که تمام گیرشون به اوکراین و کشتی کره ای است که انگار تمام مملکت ما در در اعلا علیین سیر میکنه
یا خبر تکراری یک هفته ای در مورد یارانه ها و التماس به مردم که انصراف بدن
تازه دیروز حساسنشو با کلی سانسور و پرت وپلا گویی و تیره و مات کردن صورت افراد حاضر در جلسه خبر یکماه قبل سایتها را در مورد حضور فعال فتنه در یک جلسه دولتی را به دروغ به این هفته نسبت داد
فکر کردن مردم گوشاشون درازه
حتما سه ماه بعد هم خبر جشن کاخانه و گرانی سوخت را میخواد پخش کنه!!!!!!!!!!!