پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

روبوسي جباري و قلعه نويي

شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 233832
تيم فوتبال استقلال امروز با حضور مجتبي جباري و فابيو جانواريو تمرين كرد.
تيم فوتبال استقلال امروز با حضور مجتبي جباري و فابيو جانواريو تمرين كرد.
 
به گزارش جهان، تمرين عصر امروز استقلال از ساعت 18 امروز (شنبه) در كمپ اختصاصي آبي‌پوشان آغاز شد و نزديك به هزار تماشاگر تمرين را از نزديك تماشا كردند. پيش از شروع تمرين و در حالي كه قلعه‌نويي هنوز نيامده بود، جباري تك به تك با هم‌تيمي‌هايش روبوسي كرد و پس از آمدن قلعه‌نويي نيز اين بازيكن با او به روبوسي و خوش و بش پرداخت و در حالي كه عكاسان بسياري از اين صحنه عكس مي گرفتند هواداران اين دو نفر را تشويق كردند.
 
بازيكنان كه پيش از آمدن قلعه‌نويي به گرم كردن بدن‌هاي خود پرداخته بودند پس از حضور سرمربي‌ دور او حلقه زده و به صحبت‌هايش گوش كردند. استقلالي‌ها پس از صحبت‌هاي قلعه‌نويي كه 5 دقيقه به طول انجاميد، به دويدن دور زمين پرداختند اما در اين بين سياوش اكبرپور، ساموئل، آرش برهاني و حنيف عمران‌زاده از تمرين خارج شدند و بيرون از كمپ تست پزشكي دادند. همچنين توزي، جباري و جانواريو نيز به صورت انفرادي دويدند و سپس به بقيه بازيكنان ملحق شدند.
 
بازيكنان پس از دويدن كارهاي تاكتيكي را در دستور كارشان قرار دادند. در ادامه نيز بازيكنان در قالب دو تيم سبز و نارنجي فوتبال بازي كردند. از نكات جالب تمرين امروز مي‌توان به اصرار تماشاگران براي تشويق امير قلعه‌نويي اشاره كرد اما سرمربي آبي‌پوشان به دليل حفظ تمركز بازيكنان گفت كه تنها در 15 دقيقه پاياني تمرين تشويق كنند.
 
همچنين منصور پورحيدري پس از مدت‌ها در تمرين امروز بعدازظهر آبي‌پوشان حاضر شد. امروز علوي معاون فرهنگي باشگاه و شاهرخ بياني پيشكسوت استقلال هم در تمرين حضور داشتند.
 
هواداران تنها در دقايق پاياني قلعه‌نويي را تشويق كردند و در تمام طول تمرين نظاره‌گر بودند. خسرو حيدري به دليل مصدوميت جزئي در تمرين امروز غايب بود.
 
پيش از تمرين امروز يك گوسفند جلوي پاي بازيكنان قرباني شد.
 
به گزارش ايسنا، تمرين صبح فرداي آبي پوشان تعطيل است. بازيكنان فردا بايد براي دادن تست پزشكي به آكادمي ملي فوتبال بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *