پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اخاذی از یک دختر در سایت همسریابی

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 263433
رییس پلیس فتا خوزستان گفت: دختر خوزستانی با عضویت در سایت همسریابی راه را برای یک اخاذ اینترنتی هموار کرد.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ ˈسعید شعبانˈ افزود: پیرو شکایت خانمی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در اینترنت، مامورین اقدامات خود را آغاز کردند.
 
وی گفت: بنابر اظهارات شاکیه، متهم پس از سرقت تصاویر شخصی او از یکی از سایت های همسریابی که در آن عضو بوده، چندین بار با وی تماس برقرار کرده و وی را تهدید به اخاذی و برقراری ارتباط نامشروع کرده است.
 
شعبان اضافه کرد: نهایتاً پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته متهم شناسایی و دستگیر شد.
 
رییس پلیس فتا استان خوزستان ادامه داد: متهم پس از مواجهه با ادله فنی به جرم خود اعتراف و اظهار کرد: چندی پیش با شاکیه در یکی از سایت های همسریابی آشنا شدم و با ترفندی خاص عکس های خصوصی وی را بدست آوردم.
 
وی خاطرنشان کرد: در بررسی های صورت گرفته بر روی سیستم های متهم معلوم شد که وی به همین روش قصد اغفال فرد دیگری نیز داشته است.
 
هر فردی که به قصد ضرر رساندن به غیر یا تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های شخصی دیگران در فضای مجازی کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *