جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شاید خواندن این گزارش نفس تان را بگیرد

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 253939
بعد از باز شدن در خانه اولین کسانی که می بینید، دختران ۸ساله و ۲ساله ای است که با شیرین زبانی به شما سلام می کنند و بعد هم مادرشان خیر مقدم می گوید تا وارد خانه شویم.
به گزارش جهان، خیریه همت در آخرین پست خود نوشت:
 و یطعمون الطعام علی حبه مسکینا و یتیما و اسیرا* انما نطعمکم لوجه الله لا نرید منکم جزآء و لا شکورا

امروز سالگرد نزول سوره انسان در شان کرامت و فضیلت خمسه طیبه است.

این فراخوان مربوط به جوانی است که با داشتن ۲دختر خوب و دوست داشتنی مدتی قبل با هزینه ای هنگفت توموری را از سرش خارج کرده و امروز در حالی زمین گیر خانه است که از شرمندگی خانواده اش نمی داند چه بگوید و چه انجام دهد.

لطفا فراخوان امروز همت را با کمی دقت بخوانید.

به آدرس مراجعه میکنیم. در یکی از کوچه پس کوچه های یکی از مناطق اطراف میدان شوش تهران؛ طبقه چهارم آپارتمانی ۵۰متری  که بالارفتن از پله ها نفس مان را می گیرد.

بعد از باز شدن در خانه اولین کسانی که می بینید، دختران ۸ساله و ۲ساله ای است که با شیرین زبانی به شما سلام می کنند و بعد هم مادرشان خیر مقدم می گوید تا وارد خانه شویم.

کمتر موردی برخورد می کنیم که جوانی ۳۰ ساله دچار ناراحتی قلبی باشد ولی خب نیروی جوانی پدر این بچه ها باعث می شود به این عارضه کمتر توجه کند و امور روزمره خود را پیگیری کند.

مدتی کارمند قراردادی یک مجموعه بوده اما در جریان سیاست های تعدیل نیرو، بیکار می شود.

پس از مدتی برای امرار معاش در زیرزمین کوچک آپارتمانشان شروع به ساختن بعضی وسایل چوبی کوچک مثل جاکفشی و قفسه های کوچک می کند.

متاسفانه پس از مدتی به دلیل فشار روحی شدید دچار سردردهای شدیدی می شود. پس از مراجعه به پزشکان متخصص و انجام چند مرحله آزمایش و عکسبرداری های مختلف، مشخص می شود که توموری بدخیم در سر ایشان وجود دارد که هرچه سریعتر باید جراحی و از سر خارج شود و الا با خطر مرگ روبرو خواهد شد.

پزشکان برای جراحی وی هزینه های مختلفی تا پنجاه میلیون تومان اعلام می کنند که در نهایت با توافق یکی از پزشکان این جراحی توسط یکی از آنها با هزینه حدود۱۶میلیون تومان انجام می شود که البته همه این هزینه را از دامادشان قرض می گیرد که این روزها در گیرودار ازدواج دخترش است و شدیدا به این پول نیاز دارد.

البته هنوز مراحل درمانی اش تمام نشده و باید تا ۳ سال حداقل تحت نظر پزشک و معالجات مختلف باشد.

تنهادرآمدشان یارانه ای است که در کنار مختصر همراهی و کمک پدرش دریافت می کند تا آبرومندانه فعلا صورتشان را سرخ نگه دارند.

۲دختر نازنین هر روز شاهد جاری شدن خونابه از جراحات ناشی از عمل پدر هستند و امیدوارند پدرشان هر چه زودتر از بستر برخیزد و با آنها بازی کند اما دغدغه پدر خجالتی است که در صورتش موج می زند. خجالت از همسر فداکار و دختران مهربانش تا شرمندگی از نزدیکانی که به آنها مدیون است و نمیداند دست خالی باید چگونه دین خود را ادا کند.

همت کنید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *