سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۹
۷۱

واکنش روحانی به اظهارات توهین‌آمیز نخست وزیر انگلیس

انگلیس در قرن ۲۱، در فضای قرن ۱۹ فکر کند به خودش ضرر زده است
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 383133
رئیس جمهور در واکنش به اظهارات "کامرون" گفت: اینکه نخست وزیر انگلیس پس از این دیدار در نطق خود جمله‌ای نادرست و غیرقابل قبول بیان کرد، پاسخ آن را همان زمان وزارت امور خارجه کشورمان داد، اما اول اینکه همه باید بدانیم که این قرن، قرن بیست و یکم است و هر کس بخواهد در فضای قرن نوزدهم فکر کند به حال خودش ضرر زده و باید فضای امروز را در نظر بگیریم چرا که آن دوران سپری شده است.
واکنش روحانی به اظهارات توهین‌آمیز نخست وزیر انگلیس
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به خبرنگاران در فرودگاه مهرآباد گفت: درباره برنامه‌های سفر به نیویورک دو نکته را لازم به ذکر می‌دانم. یکی اینکه امسال تفاوت زیادی درباره مسایل مربوط به موضوع هسته‌ای ایران، مشاهده می‌شد که نشانه اراده جدی‌تر برای حل و فصل این موضوع بود و به نظر می رسید همه مصمم بودند که برای برنامه هسته‌ای ایران، راه‌حلی درست و مصالحه‌جویانه پیدا شود، چرا که به این نتیجه رسیده بودند که مصالحه با ایران به نفع همه و منطقه است.

رییس‌ جمهوری ادامه داد: همزمان با برنامه‌های سفر به نیویورک، مذاکرات هسته‌ای بین ایران و اعضای گروه ۱+۵ برگزار می‌شد و اگر چه با سرعت مطلوب پیش نرفت و حرکت آن کند بود، اما به هر حال این حرکت رو به جلو بود و مذاکرات در هفته‌های آینده ادامه می یابد که امیدوارم به راه‌حلی در بر دارنده منافع همه منتج شود و اساساً اگر پرونده هسته‌ای ایران در چارچوب مقررات بین‌المللی حل و فصل شود به نفع همه خواهد بود.

روحانی در توضیح نکته دوم، با بیان اینکه در این سفر نخست وزیر انگلیس نیز از ما درخواست ملاقات داشت که با آن موافقت کردیم، گفت: در این ملاقات عمده مباحث درباره موضوع هسته‌ای کشورمان، تروریسم و خشونت و مسایل مبتلا به منطقه از ناحیه این مسأله و روابط دو جانبه بود.

رییس‌ جمهوری اضافه کرد: درباره مسایل هسته‌ای بحث‌های خوبی شد البته اختلاف‌نظرهایی هم وجود داشت که طبیعی است. درباره مسأله تروریسم و خشونت نیز نسبت به این موضوع تذکر دادیم که غرب چه شیوه‌هایی در برابر این معضل اتخاذ کرده و باید حالا چگونه مسیر را اصلاح کنند. همچنین درباره روابط دوجانبه، آنها خواهان شرایط جدیدی بودند و به طور طبیعی مسیر ما هم مسیر تعامل سازنده با جهان است.

روحانی با خوب ارزیابی کردن مذاکرات خود با نخست وزیر انگلیس اظهار داشت: به طور طبیعی هر چه در این مذاکرت هست اتفاق نظر نیست و اختلاف نظر هم هست. اینکه نخست وزیر انگلیس پس از این دیدار در نطق خود جمله‌ای نادرست و غیرقابل قبول بیان کرد، پاسخ آن را همان زمان وزارت امور خارجه کشورمان داد، اما اول اینکه همه باید بدانیم که این قرن، قرن بیست و یکم است و هر کس بخواهد در فضای قرن نوزدهم فکر کند به حال خودش ضرر زده و باید فضای امروز را در نظر بگیریم چرا که آن دوران سپری شده است.

رییس‌ جمهوری ادامه داد: نکته بعدی این است که مردم عزیز ایران امروز فرصت جدیدی را برای جهان بوجود آورده‌اند، مردم تصمیم گرفتند که به تعامل سازنده با جهان رای بدهند، حالا هر کس از آن درست استفاده کند، منتفع می‌شود و هرکس از این فرصت بهره نگیرد، خود ضرر می‌کند.

روحانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این سفر جلسات و نشست‌های مهمی داشتیم از جمله جلسه مفصلی با رهبران اسلامی در آمریکا، سیاسیون، مدیران رسانه‌ها، اقتصادیون آمریکا، اعم از مالکان شرکت‌های بزرگ و مسئولان اقتصادی، دیدار با ایرانیان،‌ دیدار با اساتید ایرانی دانشگاه‌های آمریکا و دیدار با اقتصاددانان ایرانی مقیم آمریکا داشتیم که همه در فضای خوبی برگزار شد که توانستیم شرایط داخلی ایران را توضیح داده و از آنان برای فعالیت در اقتصاد ایران دعوت کنیم.

رییس‌ جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود، به چهارمین اجلاس سران کشورهای حاشیه دریای خزر اشاره کرد و گفت : قبلاً کار کارشناسی زیادی درباره موضوعات این نشست انجام شده بود که نتیجه آن امضای چند تفاهم‌نامه مهم بود. مهم‌ترین توافق صورت گرفته در این اجلاس، توافقی بود که بین سران کشورهای ساحلی درباره میزان حاکمیتی هر کشوری در دریای خزر صورت گرفت که از مدت‌ها پیش مورد بحث بود و در این اجلاس پیشنهاد ایران به تصویب رسید.

روحانی با خوب و سازنده توصیف کردن فضای نشست سران، اظهار داشت: دریای خزر پهنه آبی است که هنوز به خوبی از ظرفیت‌های آن در حمل و نقل، تجارت، انرژی و توریسم استفاده نشده است.

رییس‌ جمهوری در پایان سخنان خود به ملاقات با روسای جمهوری روسیه و آذربایجان اشاره و تصریح کرد: در این ملاقات‌ها مسایل دوجانبه مطرح شد و باعث خوشحالی است که روابط‌ ایران با این کشورها با سرعت خوب و قابل قبولی رو به پیشرفت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واکنش خیلی خیلی نرمی بود
با خوندن این واکنش جناب آقای دکتر روحانی در فرودگاه ، ارج و قرب رییس جمهور آرژانتین تو دلم دو چندان شد . شب و روز واسش دعا می کنم که این شجاعت و ازادگی رو حفظ کنه . این زن مسیحیه و احتمالا چیزی از کربلا و عاشورا نشنیده ولی از کسانی که سالها نون و نمک امام حسین رو خوردن و حرمت نمکش رو با وادادگی شکستن ، سرافرازتره .خدا عاقبتش رو ختم به خیر کنه .
مصطفی
انشاالله باهاش محشور شی
ان شاالله با امام حسین محشور میشه.
سعید
ریئس جمهور باید به اینها می گفت به جهنم
Iran, Islamic Republic of
واكنش نبود كه!
نرمش بود!
توفیقی از قزوین
کسی دندانسازی خوب سراغ نداره!؟ این جواب انقدر دندان شکن بود که طفلکی کامرون باید برود دندهایش را سرویس کند!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
واکنش نبود اظهار نظر بود
Germany
با شكمش زد تو لگدشون ديگه!!!! بازم ميگي واكنش نرم؟؟؟؟!!!!
ارمیا
حظ کردم از این قاطعیت...
واقعا آدم حس خوبی بهش دس میده! ...
احساس غرور بهم دست داد...
شهاب الدین
با جوابای پوتین یه پا میرفت!
من نمیدونم پس اینا میرن روسیه چی یاد میگرن
کاش قاطعیت "در برابر دشمن" و مهربونی با مردم خوشونو یاد میگرفتن
تارینه
حسن اقا!!!!!!تورو خدا یکم مراعات حال کامی جونو بکن بااین لحن تند وکوبنده طفلکی چند تا سکته ناقص زد!!!!!!!!!!!!!!
علی
نمیدونم چرا این رفتار قرن بیست و یکمی برا منتقدان داخلی وجود نداره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
نه، واکنش خفت باری است. مرگ و ننگ و نفرین بر انگلیس و اذنابش.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نكنيم .
حتما نخست وزير انگليس شناسنامه دار بوده وگرنه دكتر روحاني كه حقوقدان هم هست قبلا اولتيماتوم داده كه بيشناسنامه ها برن به جهنم و اونو ميفرستاد جهنم
واقعا تابلوئه که الان همه 5 +1 ارائه جدی داند که هسته ای مسالمت امیز حل و فصل شه!!!! کاملا مسالمت امیز، کلا هسته ای جمع شه بدون هیچ خشونتی، افرین بابا افرین
ugi
ببخشید از نرمی گذشته شده خنده دار. چرا روحانی برای مخالف های داخلیاز الفاظ بیبسواد و نفهم برید به جهنم استفاده میکنه ولی جلو غربیها کم میاره ؟
حداقل تاثیر این واکنش باید استعفای کامرون توسط خودش باشد!
کامرون دق کرد یه خورده معتدل تر
محسن
Iran, Islamic Republic of
عجب وااااااااااااااکنشی...!!1خخخخخخخخخخخخخخ
آرزو
اقا محسن اون طومار طویلی که در دفاع از عملکرد روحانی ونقد شدید اقای شریعتمداری بود رو پس گرفتی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
سواري
باز خوبه به رئيس جمهور ما فشار نيومد كه اين جواب رو به توهين ها و تحقير كردنهاي رئيس جمهور انگليس داد.ظاهراً خودش هم بدش نيومد. طرف توي توهمه هركي هم هر چي بهش ميگه كار خودشو ميكنه.
Iran, Islamic Republic of
منظور روحانی این بود که آقای کامرون تو باغ نیست یعنی شوت تشریف دارن قرن 19-قرن21
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقای کامرون تو باغ هستن مسئولین ما معلوم نیست کجان!
تارینه
فکر وذکرشون فقط دنبال پیروزی حزبشون تو مجلسه !!!!با این مسائل پیش پاافتاده برای خودشون دغدغه فکری درست نمیکنن!!!!!!!!!!!!!!
اگه با این توضیحت به کمک شیخ حسن نمی آمدی، ....!!!!!!!
حزب الله بهبهان
United Kingdom
چرا نوشتید واکنش !!! بنویسید همراهی وموافقت اقای روحانی با اهانتهای نخست وزیر انگلیس به ملت ایران .
قرن نوزدهمی فکر نکنید ، یعنی اینکه باید دست انگلیس وآمریکارا ببوسید . لعنت ومرگ بر آرامشی که به قیمت از دست رفتن عزت ملی وسقوط ارزشهای دینی مان بدست آید .
انديمشكي
يادش بخير دوران جنگ تو خوزستان شهرهايي مثل دزفول انديمشك را كه با موشك ميزد مردم داغ ديده ولي غيور روي خرابه ها فرياد ميزدند موشك جواب موشك

حالا ببين رييس جمهور مملكت چقدر خاليه از تعصب
واقعا متاسف شدم او از تريبون جهاني آنچنان هجومي ميكند رييس جمهور مملكت در داخل كشور چنين جوابي كه بيشتر به يك نوازش شبيه هست ميدهد
مهدی.
آقا چیزی نگفته یه کم تند رفته بود که امور خارجه جوابشو داد. به این فکر کن که چه افتخاری در دنیا که با انگلیس دیدار کردیم. احمدی نژاد کجایی که انگلیس واسمون دم درآورده. محمود 40 کیلو بود ولی میرفت نیویورک 40تا کشور میرفتن تو لونهاشون.
Iran, Islamic Republic of
اين دولت "اميد" واقعا ملت را نااميد كرد.
حتي از اظهار يك واكنش همطراز با سخنان آن خبيث هم خودداري كرده!
نخواستيم براي پاسپورت كاري كنيد! شما كه از حرف زدن هم ابا داريد!
Iran, Islamic Republic of
يادش بخير اگر احمدي نژاد بود همون جا در تريبون سازمان ملل بدون رودربايستي به همه وضعيت حقوق بشر در انگليس را يادآور مي شد و مهد پرورش و مروج تروريسم بودن انگليس را بار ديگر به رخ نخست وزير پرروي بريتانياي كوچك مي كشاند.
مثل رفتارش با ملوانها ديگه
Iran, Islamic Republic of
اگر روحاني با ملت و منتقدان خود هم اينگونه صحبت مي كرد مي گفتيم لحنش كلا نرم است! ولي وقتي ملت را به جهنم حواله ميكند و خودش نيمي از مردم را بي شناسنامه و افراطي مي نامد،‌ ديگر از نخست وزير كينه توز انگليس خبيث توقعي نيست.
و توقع موضع گرفتن روحاني براي دفاع از مردمش هم توهمي بيش نيست... واقعا متأسفم.
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشند ايشون!
مثل اينكه جهنم پر شده و روحاني ميداند براي كامرون جايي نمانده كه حواله اش كند به جهنم!

ما كه چندماهه رفتيم جهنم ديديم هنوز جا داره! ايشون ميتونست مثلا بگويد جناب كامرون! به جهنم كه از انرژي هسته اي ما و رابطه نظام با مردمش نگرانيد! برويد به جهنم تا نگران نباشيد!

اما حيف....
Iran, Islamic Republic of
از اين پس بجاي واژه پرمعني
"واكنش"
مي نويسيم
"همراهي" يا
"گله ي دوستانه" يا
"[...] مجدد"...
Iran, Islamic Republic of
ما بخوايم تو قرن نوزدهم باقي بمونيم بايد كيو ببينيم.
خسته شديم از اين همه خجسته بودن و شاد فكر كردن
Iran, Islamic Republic of
واکنش بسیار قاطع! و محکمی! مشابه دوران اصلاح طلبی بود.
.
ولی حالا چرا با این همه تاخیر و با فشار افکار عمومی و آنهم در کشور خودمان.
وقتی توهین در همان جا انجام شده می بایست همان جا هم پاسخ داده می شد. البته نه به این شدت!!!
باغچه ای
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد پاسخ خوبی داده به چند دلیل : 1- یاد آور شده دوران توحش وزور گویی به پایان رسیده2- ادبیاتش بیان گر با فرهنگ بودن ونقش مربی را دارد3- متانت و بزرگی خود را حفظ کرده 4- از طرف کسانی حرف زده که دارای تمدن وفرهنگ می باشند 5- هنوز هم احترام چند دقیقه ادعای دوستی را رعایت کرده.
Iran, Islamic Republic of
واقع به يه عده متوحش بي تربيت توهين كننده،‌ احرتام گذاشتن هنر است؟؟!!
آن هم در حالي كه روحاني، دلسوزان داخلي را افراطي و بي سواد و بي شناسنامه خطاب كرده و بهشون جهنم را حواله داده؟؟!!
آرزو
خدا قوت اقای روحانی !!!!!من که ازشدت تحسین وغرور یک لحظه رو پا بند نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه اصلا تو باغ نیستی!
Iran, Islamic Republic of
ايشون فعلا "باغچه" تشريف دارند!
به "باغ" كه برسند،‌ متوجه اصل مطلب مي شن.
چرا اینها رو برای مردم کشور خودش که همه چیزش رو مدیون اونهاست نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمودرضــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
آقــــــــا، کشت کامرون رو با این موضعش....!!!
یه خرده آرومتر...
راستی قرن بیست ویکم چی جوریه؟
تو موضعگیریها ما باید خیلی محتاط باشیم ولی طرف مقابل راحت هرچی در شانشه به ما بگه؟؟
حرفای رئیس جمهور محترم ، ما رو یاد ((مجمع عــقـــلا)) تو زمان جنگ ودهه60 انداخت، که به فرمان حضرت امام ، مجبور شدن بساطشونو جمع کنن.
قریشی
یک نفر با صدای بلند به یک نفر فحش میداد و او هم زیر لب میگفت خودتی و هرکه را داری و بعد به همه می گفت ندیدید چه جواب دندانشکنی به او دادم. اگر میدیدید شاخ در می آوردید. شجاعت من را تحسین میکردید. جواب کامرون هم همینطور است. حالا بیا در ایران هزارتا فحش بده هیچ اثری ندارد.
دیگر حد اکثر کار توابین را می کنید. تمام شد. آن موقع که باید جواب میدادی ندادی!!
مهدي رحيمي
Iran, Islamic Republic of
حداقل واكنشي كه جناب روحاني مي توانست انجام دهد اين بود كه در واكنش به سخنان نخست وزير بي سر وپاي انگليس اندكي از تاريخچه استعمارگري، جنايت ، قتل وغارت و تجاوز انگليس خبيث را به ديگر كشورها بيان ميكرد. بيان ميكرد كه داعش رو انگليس خبيث ساخته . چطور جناب روحاني انتقادات دلسوزانه هم وطنان خودش را حواله به جهنم مي دهد و با توهين به آنها ايشان را بزدل و بي سواد و بي شناسنانه خطاب ميكند اما توهين هاي يك بي سروپاي اجنبي آن هم بعد ديداري ظاهرا دوستانه ودر جهت برقراري روابط حسنه بايد با خنده و خوشرويي و سكوت پاسخ داده بشو د. آيا قرن 21 يعني قرن ذلت پذيري ؟ كه جناب روحاني واكنش به توهين را قرون وسطايي مي خواند . واقعا از داشتن چنين رئيس جمهوري شرمناكم . بنده رئيس جمهور آرژانتين را خيلي مرد تر از رئيس جمهور خودمان ديدم . واقعا متاسفم ! اللهم الجعل عواقب امورنا خيرا
علی
هورا بالاخره رئیس جمهور دانشمندمان نطقش باز شد
آقای کامرون تو بدی ، تو بدی ، تو بدی!
دفعه اخرت باشه به کامی جون توهین میکنیاااااا!!!!!مگه ندیدی حسن جون چطوری حالشو گرفت ؟؟؟؟من که کیف کردم!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم با این جواب الان امپراطوری بریتانیا نابود شده!!!
Iran, Islamic Republic of
دوستان، حرف بي جا و بي موقع و بي اثر يعني همين كه:
بيان با آدم دست بدن،‌ بعد بهش فحش بدن و توهين كنن،‌ اون آدم هم هيچي نگه! تا چند روز بعدش تحت فشار نگاههاي سرزنش آميز،‌ دو كلمه نرم و نازك با زحمت به زبان بياره!!

تعصب و غيرت و موقع شناسي و شجاعت و دشمن نهراسي اش ما را كشته!!
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور آب پاکی را روی دست همه ریختن و خیال همه را راحت کردن!!
آقاجون «مردم تصمیم گرفتند به تعامل سازنده با جهان رأی بدهند» یعنی این که حتی اگه وزیر خارجه انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل در مقابل چشم و گوش همه جهانیان به ایران قوی و قدرتمند و عزتمند اهانت کرد؛ خب بکند ایرادی ندارد ما بنای تعامل سازنده داریم..... قرن بیست و یکم هستیم نه قرن نوزدهم....
آقاجون! بسوزید و بسازید....
خودتون انتخاب کردید.....
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ! يواشتر دكتر! حقوق دان! روحاني!

يه وقت بهشون بر مي خوره ها؟!!

حيفه!!

اون وقت فرصت همراهي از دست شما... ببخشيد از دست اونا! ميره ها!
من با بعضی کارهای احمدی نژاد مخالف بودم اما یکی از علت هایی که بهش رای دادم این بود که شجاعت کم نظیری داشت تو جواب دادن به این گونه مسائل
متاسفم که رئیس جمهور الان کشورم شجاعت لازم رو نداره یا شاید هم...!!!
یعنی رییس جمهور مقتدددددددددر به این میگن!!!!

انها خواهان روابط جدی بودند و مسیر ما هم تعامل سازنده با جهان است؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!(بعد از توهین و تحقیر!!!!!!!)

این سیاست روحانیست:فحش بده ولی با ما رفیق باش......فحش بده ولی بیا سفارتتو باز کن

فحش بده ولی با ما یه عکس بنداز!!
فحش بده ولی با ما قهر نکن!!!!!!
ما قرن بیست و یکی هستیم و جواب فحش دشمنو با عرض ارادت می دیم!!!!!حالا با ما دوست میشی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
سعید
نظرتون عالی بود فقط بگن اوووووه ریئس جمهور با دییییوییید کامممممرووون عکس برداشت و همچنین بگند ما خیلی پیشرفت کردیم
Iran, Islamic Republic of
همین؟!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا ای بابا ای بابا ایییییییییییییییی بابا (از رئیس جمهور آرژانتین که متاسفانه اسمشو نتونستم حفظ کنم ممنونیم حق بزرگی بر گردن ما گذاشت)
اقای رییس جمهور محترم ایران اسلامی ایشان سازمان ملل به ما اهانت کرد نه در فرودگاه تهران اونجا که جواب ندادید خواهشا اینجا سکوت کنید که بیش از این نسوزیم
دکتر جون فکر نمی کنی این جوری خون به پا می کنی؟
زدی یارو رو له و لورده کردی که!
با وجود اینکه از دست احمدی نژاد دلخوریم ولی اینجور جاها باید فریاد زد احمدی نژاد کجایی که نطق اینا رو بکشی
Iran, Islamic Republic of
تازه میخواست بهش بگه "دیگه دوست ندارم"
به جان خودم این حرفا رو اگه یه منتقد ایرانی می گفت جناب روحانی الممالک میگفت بزدل ، ترسو ، اگه سردته برو
، به جهنم ولی خوب دیگه اینا برادرای عزیز تر از جان انگلیسی هستن
سلام
امروز برای کل جهان مشخص است که رژیم پلید و پست صهیونیستی نماد حقیقی شیطان است . این شیطان بدتر از شیاطین جنی است چون شیاطین جنی کارشان فقط اغفال است ولی نتانیاهو علاوه بر اغفال کردن برخی گروههای تروریستی با تجهیزات نظامی ، موشکی ، و سایر ابزار استفاده نموده که کودکان مظلوم غزه را می کشد . داعش زیر شاخه رژیم صهیونیستی است و سپر دفاعی اسراعیل محسوب میشود . داعش نه دین دارد ، نه به خدا معتقد است بلکه دجالی است که به شکل انسان ظاهر گشته و اظهار مسلمانی نموده تیشه بر ریشه اسلام می زند .
داعش به هیچ کتاب آسمانی اعتقاد ندارد بلکه درنده ای هست که به شکل انسان دیده می شود و از سلاح صهیونیستی و آمریکایی جهت نابود کردن بشریت تلاش می کند و رژیم پست عربستان نیز بیت المال ملت را جهت کمک به این رژیم صهیونیستی بکار می برد .
تا زمانی که آمریکا نوکرهایی مثل آل سعود دارد شیاطین جشن خواهند گرفت . البته با اتمام حجت خداوند بر بشریت و آزمایشات الهی لشگر خدا به حساب رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار و فرزند نامشروعش عربستان سعودی و داعش خواهد رسید .
به امید روزی که بیت المقدس آزاد خواهد شد .
Germany
اي كاش همانطور كه با آفتابه دزد ها برخورد ميشود با لت و پار كنندگان عزت و اقتدار ملت هم كمي برخورد ميشد!
سلام
انسان باشنيدن صحبت و نحوه عملكرد كامرون، ياد عملكرد وصحبت هاي عمروعاص در قضيه حكميت مي افتد .خدا ريشه اين روباه پير را بكند.
بابا جون لاقل جواب دشمنان قسم خورده ايران وملت ايران را با شيب تند بدهيد
محمد
آقای روحانی گفت که نخست وزیر انگلیس از ما درخواست ملاقات کرد و ما هم پذیرفتیم ! اما نگفت که تازگی رسم شده که متقاضی ملاقات در محل اقامتش می نشیند تا طرف به ملاقاتش بیاید!
بله کسی که تقاضای ملاقات می کند خودش نیز زحمت می کشد و به دیدار طرف در محل اقامتش می رود !
انچه که در فیلم ملاقات آقای روحانی با کامرون دیده شد این است که کامرون در داخل یک اتاق منتظر روحانی است و آقای روحانی با همراهانش از راه می رسند و به داخل اتاق می ایند . هرکس که فیلم را نگاه می کند متوجه می شود که این روحانی است که به ملاقات کامرون آمده است !
گویا به وی امر شده است که بیا کارت داریم و ایشان هم گفته چشم خدمت می رسم.
مهدی
انچه در این چند مدت از دولت تدبیر و امید دیدیم نشان میده دولت در برابر دشمنان همیشه واکنش های نرمی داره و در برابر خودی های منتقد دلسوز تا سر حد امکان باسختی رفتار میکنه
ادم نمیدونه باید چی بگه با این اقامیگه همان موقع وزارت خارجه جوابشون دادبس شماچیکاره بودیدچراخودت جواب ندادی؟ ازچی میترسی؟ اقای شناسنامه دار
متاسف از داشتن چنین رئیس جمهوری !!!!!