پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۳۰

سرباز فراری فوتبال ایران خداحافظی کرد

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 424533
یک روزنامه ورزشی با اشاره به برخی اخبار، مدعی شده است که به احتمال زیاد مهرداد پولادی دیگر به ایران بازنمی‌گردد.
سرباز فراری فوتبال ایران خداحافظی کرد
به گزارش جهان، روزنامه خبر ورزشی نوشت: پولادی مثل دیگر بازیکنان فکر نمی‌کرد و مدام روی یک جمله تأکید داشت: «ممکن است به ایران نیایم». چند بازیکن تیم ‌ملی تلاش کردند او را از تصمیم خود منصرف کنند، تصمیمی که مانع حضور مهرداد در جام ملت‌های آسیا می‌شد اما تلاش‌های بازیکنان و همین‌ طور مکاتبه‌هایی که فدراسیون فوتبال با سازمان نظام وظیفه داشت، زمینه را برای بازگشت پولادی مهیا کرد.

مهرداد در حالی به تیم ‌ملی ملحق شد که خودش به اندازه مسئولان و دیگر بازیکنان، آنقدرها اشتیاق نداشت. در جام ملت‌ها همه چیز در مقدماتی برای مهرداد خوب پیش رفت اما در مقابل عراق، آن اتفاق تلخ رخ داد و پولادی اخراج شد. این اخراج برای او تلخ و ناگوار بود. پس از آن جوی درست شد که چرا اصلاً به او اجازه دادند به جام ملت‌ها برود. این اعتراض‌ها و انتقادها، پولادی را ناراحت کرد تا روی تصمیم خود مصمم‌تر شود.

پس از جام ملت‌ها از مهرداد پولادی بی‌خبری محض بود. کادر فنی تیم‌ ملی و در رأس آن کی‌روش، اعتقاد داشتند اگر پولادی می‌خواهد مشکلش حل شود، خودش باید اقدام کند.

مهرداد اما دور نشسته بود و هیچ کاری صورت نمی‌داد. کی‌روش پیش از دو بازی شیلی و سوئد، وقتی آخرین وضعیت او را استعلام کرد، متوجه شد نمی‌تواند در این مسابقه تیم‌ ملی را همراهی کند. در همان روزها مسئولان تیم ‌ملی در تماس با پولادی از او خواستند تا تکلیف خودش را روشن کند‌؛ اینکه می‌آید یا نه.

پولادی در آن تماس‌ها گفت تکلیفش هنوز روشن نیست. این جمله او بدان معنا بود که تصمیم قطعی برای بازگشت به ایران را نگرفته است. این در حالی است که فدراسیونی‌ها توقع داشتند پولادی بعد از جام ملت‌ها، مصمم از حضور در یک تیم نظامی حرف بزند.

بازی شیلی و سوئد هم گذشت و آرام آرام کادر فنی تیم ‌ملی و بازیکنان متوجه شدند پولادی از جمع آنها جدا شده است. مهرداد که قبل از جام ملت‌ها گفته بود پس از پایان فصل قطعاً به ایران بازمی‌گردد، دیگر هیچ‌گاه این جمله را تکرار نکرد. خیلی زود مسئولان تیم ‌ملی جدیدترین خبر را شنیدند‌؛ اینکه مهرداد پولادی زمینه را برای سفر مادرش به امارات و سپس قطر مهیا کرده است. پس از شنیدن این خبر آنها مطمئن شدند او دیگر به ایران بازنمی‌گردد و تصمیم خود را عملی کرده است. کارلوس کی‌روش هم که متوجه شد پولادی فعلاً چنین تصمیمی گرفته است، سریعاً تلاش‌های خود را برای پیدا کردن بهترین دفاع چپ ممکن آغاز کرد.

مهرداد از نظر فنی کامل‌ترین مدافع چپ تیم‌ ملی بود و در جام‌ جهانی‌ هم توانست بهترین بازیکن ایران شود. جدایی او از تیم ‌ملی خبر خوبی برای کارلوس کی‌روش نخواهد بود اما سرمربی تیم‌ ملی مجبور است به گزینه‌های دیگر فکر کند. با تمام این اتفاقات، باید منتظر ماند و دید آیا کادر فنی ایران رسماً خبر جدایی پولادی را تأیید می‌کند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قاسم
لطفا برای این آدم های کوچک و پول پرست که عرق ملی ندارند و حاضر نشدند به قانون مملکت عمل کنند مطلب منتشر نکنید .
میاد نگران نباشید
چرا بزور نمیارینش؟؟؟منی که سربازیم لب مرز سرباز بوده ازتون توقع دارم بیارینش وگرنه اون دنیا خره همتونو میچسبم
حقی ازت ضایع نشده وظیفه ات بود مثل خیلی دیگه
اجحاف در حق این جوونه اگه اون واسه فرار از خدمت مجازات نشه
خب آقای فیروزآبادی جواب بدید
متاسفم
هادی
Iran, Islamic Republic of
سرباز فراری
تبعیض در برخورد با دیگر سربازان
و دیگر هیچ
بره دیگه برنگرده
ایشالا
Romania
چه کسی پاسخگو هستش ؟؟؟!!!
بازم میگید دروغگو خطاب کردن ایرانی ها توهین بود؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
مهردادهیچ چیز نبود جز یک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواد
Iran, Islamic Republic of
یعنی سربازی اینقدر وحشتناکه، حالا خوبه مثل ما پادگان و اینا نمیره! فوقش میره ملوان فوتبال بازی میکنه
چشم سرمربی تیم ملی و حامیانش ازجمله مجری برنامه 90 روشن که این سربازفراری رو به تیم ملی برگرداندند و به استرالیا بردند تا یک تنه تیم را حذف کند و به ایران هم نیاید و با پول های بادآورده عرب ها به ریش ایران و ایرانیان بخندد!
Iran, Islamic Republic of
چشم جناب فیروزآبادی روشن...
Iran, Islamic Republic of
از این بی غیرتهای فوتبالی کمتر از این انتظار نیست فقط بوی پول به دماغشان شیرین است درود بر غیرت تیمهای معلولین و کشتی و وووو
Iran, Islamic Republic of
وقتی به بچه رو بدی همین میشه
Iran, Islamic Republic of
تو جام ملت ها هم نباید بهش بازی می دادن!

با این کار به خودمون توهین کردیم
بهتر! یک نون خور کم تر!
Iran, Islamic Republic of
مبارک کفاشیان و نظام وظیفه باشه که ریش همه رو به خنده گرفته بیچاره مردم عادی برا کنکورشون نمیتونن مرخصی بگبرن اما.....................
متاسفیم برای فوتبالی که همه چیزش به فرمان چشم آّبی هایی نظیرکی روش است!
جهانگيري
بايد ديد علت نيومدنش چيه،پولادي يه بازيكنه ملي اه،و بايد از بازيكن ملي حمايت كرد ونه اينكه تخريب،اون به خاطر نداشتن كارت پايان خدمت ،نميتونه ايران بياد،فدراسيون بايد بازيكني كه مورد نياز تيم ملي هستش رو حمايت كنه و كارشو درست كنه،
Iran, Islamic Republic of
نه بابا پس انتظار داشتین که برگرده!! کلاه یه ملت رو برداشته حالا کجا برگرده؟ برگرده که ببرنش سربازی؟ یا بخاطر جعل سند ببرنش حبس؟!
Iran, Islamic Republic of
بايد همون خارج ....
Iran, Islamic Republic of
ظلمی که در حق ضعفا روا داشته می شود
ايراني
Iran, Islamic Republic of
اين همه آقازاده سربازي نميرن مهرداد هم بهشون اضافه بشه مگه چي ميشد.
اگه اونم باباش به جايي وصل بود اينجوري آبروشو نميبردن.
اين همه ...تو مملكت فقط باباشون كاره است كسي كار به كارشون نداره
sajad
سلام.من ازتون خواهش دارم به زور بیارینش..همینطور که اونایی که اختلاس میکنن رو میگیرین یاهمونطور که عبدالمالک رو گرفتین..ایشون از عبدالمالک بدترررن......
کیوان
لطفا جو ندهید... شانتاژ نکنید... اینقدر قدر ناشناس نباشید

الان طبق آمارها برای خرید سربازی سربازفراریها، بیش از 1 میلیون سرباز فراری در کشور داریم چرا اجحاف میکنید و با آبروی افراد بازی میکنید
فرار کرده است خوب باید پاسخگو باشد چرا او را ترور شخصیتی میکنید

قدر ناشناسی ما مردم این روزها بیداد می کند

مهردادجان من به شخصه از زحماتی که در تیم ملی کشیدی از شما تشکر می کنم هرچند که از آن برخورد ناشیانه با دروازبان عراق بسیار ناراحت شدم...

امیدوارم درست تصمیم بگیرید هیچ کجا وطن نمیشود و هیچ چیز خدمت به وطن نمیشود
دیگر ...مراجعه نخواهم کرد چون شما حرفهای مخاطبان را منتشر نمیکنید
سایماز
چِ بَلا خخخ